

#5 y 6 - Los papeles del Reino de Valéncia pertenecen al Reino de Valéncia constituído ahora como Comunitat Valenciana y cada una de las piezas secuestradas pertenecen a sus iglesias originales, lo de la "franja" es una invención nacionalista, eso no existe. Obras de iglesias aragonesas a Aragón. Papeles de Reino de Valéncia al archivo del Reino de la Comunitat Valenciana y los de Catalunya a Catalunya. OK? 6- En la Comunitat Valenciana tenemos dos lenguas oficiales, somos libres de util... Llegir més
#2 Laura, de la Coalició Solidaritat Catalana per la Independència, a més a més del diputat Toni Strubell (fundador de la Comissió de la Dignitat) hi havia l'Agustí Soler (del Partit Republicà Català) i una dotzena de militants més L'important però era donar suport a l'acte i no pas fer propaganda de cap partit. La Comissió de la Diginitat és oberta i plural i s'adreça a tots els catalans independentment si pertanyen o no a cap partit o sindicat.
#1
Ells ja es deixen robar per Camps, Fraga i cia...... Ah no! és veritat, aquets als qui roban són als valencians.
#3 A Vostè amb l'idioma que parla, no és ni valencià ni res que se li sembli. Per tant, no cridi tant perquè a Vostè no li han robat res.
#3 Els papers del Regne de València estan a l'arxiu de la Cororna d'Aragó,a la qual pertanyieu,i les obres de la Franja pertanyien al bisbat de Lleida,fins que una decisió arbitraria del Vatlica traspassa els pobles de parla Catalana de la Franja a la diòcesi de Barbastre de parla castellana,o sigui que qui va segrestà no solsament obres,sinó la voluntat d'un poble va ser el Vaticà.A més, no se de què reclameu ara el títol de Regne,si només aspireu a ser una comunitat semiautònoma,v... Llegir més
I d'aquests que ens han de tornar uns documents que ens foren robats impunement, documents que avui ja no tenen cap valor per a ells, podeu esperar que ens vulguin donar rés, incluit el Pacte Fiscal ? Au home ahu, no sigueu ingenus i innocents i crideu : INDEPENDÈNCIA , que és únicament la solució que els catalans hem de perseguir.
¿Y para cuando devolveréis vosotros el archivo del Reino de Valéncia secduestrado en Barcelona?
¿Y las piezas de arte religioso de Aragón secuestradas en el museo de Lleida?
Pide lo tuyo y no te quedes lo de los demás.
I Solidaritat per la Independència de Catalunya no ha fet costat a la Comissió? Em sembla que algú de SI fins i tot va fer-ne un dels fundadors!
Igual que altres accions, em sembla molt bé però Catalunya continua sent robada per Espanya, n'està pagant greument les conseqüències i ningú diu res. Com és posible ?
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
Joan Lladonet Els partits dretans fomenten l’odi i això propicia que els exploti a la cara |
|
Ramon Boixet Escàndol a l'Església Catòlica de Suïssa |