UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.111' ) WHERE id_article = 187220 El matrimoni CiU-PP acorda els pressupostos ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 23:42 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El matrimoni CiU-PP acorda els pressupostos

El pacte entre tots dos partits, que s’ha fet esperar, finalment permetrà que s’aprovin els pressupostos de CiU gràcies a l’abstenció del PP a la votació

Comentaris 3  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Com si es tractés d’un estira i arronsa d’un matrimoni amb discrepàncies, CiU i PP porten ja un temps marejant els pressupostos. El PP s’ha fet pregar i ha posat condicions a un acord que permetés a CiU d’aprovar els pressupostos que vol i al PP aconseguir algun tracte de favor del Govern. Finalment, però, sembla que el pacte ha arribat de matinada i que el PP i CiU s’han convençut mútuament. El PP s’abstindrà a la votació, tant dels pressupostos con de la llei d’acompanyament, fet que permetrà que s’aprovin. Al llarg del matí, Alícia Sánchez-Camacho explicarà els detalls de l’acord. Mentrestant, caldria saber fins a quin punt tots dos s’han sortit amb la seva i si algun dels dos ha hagut de cedir més que l’altre en la negociació, que ja han donat per acabada.

Comparteix
   


Etiquetes
Cal recordar que la setmana passada el PP va demanar a CiU que l’acord anés més enllà dels pressupostos i que comprometés la formació. És qüestió de temps que es vegi a què es referien exactament els populars en demanar compromís. 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#3
Joanesco fletxa Barcelona
14 de febrer de 2012, 17.12 h

No els hi deien BOTIFLERS els que anavan a favor de las forces espanyoles i anticatalanes.

Senyors de CiU, son votes uns BOTIFLERS i uns CARAGIRADES, ens altres paraules, uns TRAÏDORS al nostre pais.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Núria fletxa Reus
14 de febrer de 2012, 15.45 h

Mori el traidor. Volem eleccions anticipades.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Quim fletxa BCN
14 de febrer de 2012, 11.35 h

Ostia Mas, mira que pactar amb qui tard o d'hora et fotarà un clatellot que et deixarà estabornit. Els convergents teniu un problema gran i ja fa temps que de credibilitat teniu ben poca. Que et fà la Alicia que et posa? Es que a mi no em va, i als catalans de veritat tampoc, oi?


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.