UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.39' ) WHERE id_article = 18743 Les sis copes ja donen fruits: 3 MEUR de Turkish Airlines ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 14:02 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Esports doble fletxa

Les sis copes ja donen fruits: 3 MEUR de Turkish Airlines

L'aerolínia podrà associar la seva imatge al FC Barcelona

Comentaris 2  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

El Futbol Club Barcelona ha signat amb Turkish Airlines un acord de col·laboració per a les pròximes tres temporades, en el primer acord d'aquestes característiques que se signa a l'Estat. Segons l'acord, el Barça ingressarà tres milions d'euros anuals a canvi de cedir la seva imatge a l'aerolínia i podrà utilitzar els avions de Turkish Airlines en els seus desplaçaments internacionals. A canvi l'aerolínia turca, que actualment s'anuncia amb l'actor Kevin Costner, pot anunciar-se al costat de l'equip blaugrana com ja fa a la seva plana web, on es mostren orgullosos de ser l'aerolínia 'del millor equip del món'. Per Joan Laporta l'acord significa un pas endavant en l'estratègia del club per   esdevenir una marca global.
barça turkish airlines
Comparteix
   

El Futbol Club Barcelona ha anunciat aquest matí l'acord de col·laboració amb Turkish Airlines per a les pròximes tres temporades, en què l'aerolínia passarà a ser un dels patrocinadors oficials del club. El Barça ingressarà tres milions d'euros cada any a canvi de cedir els drets d'associació amb la seva imatge a Turkish Airlines.

Per la seva banda, el Futbol Club Barcelona podrà volar amb els avions de la companyia turca en els seus desplaçaments internacionals en què Turkish Airlines sigui la millor alternativa. L'acord és el primer d'aquestes característiques que signa un club de la lliga espanyola.

El president del Futbol Club Barcelona, Joan Laporta, s'ha mostrat satisfet amb el patrocini i ha declarat que es tracta d'un pas més en l'estratègia d'internacionalització del club blaugrana amb l'objectiu d'esdevenir una 'marca global'.

Laporta també ha aprofitat la roda de premsa per afirmar la seva confiança en l'actual director general del club, Joan Oliver, i ha manifestat que el més lògic seria la continuïtat de tot l'equip executiu de l'entitat quan es renovi la junta a partir de les eleccions que hi ha previstes per aquest any.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#3
Toni fletxa Barcelona
19 de gener de 2010, 15.12 h

Totalment d'acord, Voltaire ... si la companyia és estatal, me'n faig creus que el Barça hagi signat un acord amb els turcs!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Voltaire fletxa Rias Baixas
19 de gener de 2010, 10.18 h

Ha,ha,ha....que baix que han caigut o quin hipòcrita està fet aquest "independentista" de Laporta. Pregunto: és la Turkish Airlines una companyía estatal o privada????? Perquè si és estatal doncs no sé si el senyor Laporta sap que l'estat Turc és i va ser ( només cal recordar el genocidi armeni amb prop de 1'5 mil·lions d'armenis asasinats pels ultra nacionalistes turcs o la expulsió dels grecs, etc i de tot aixó no en fa ni un segle ). Si a aquests passat fosc de l'estat turc hi afe... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.