
CiU canvia de logotip i presenta la seva xarxa social catalanista
Els ha presentat David Madí en un acte matinal sense Artur Mas ni Duran i Lleida
Finalment el misteri s'ha desvetllat, i en l'acte matinal d'aquest dissabte el cap de campanya de CiU, David Madí, no ha presentat un altre documental incendiari com el ConfidencialCAT de fa 4 anys. La federació nacionalista ha aprofitat la cita al Cinesa Diagonal per presentar la nova imatge corporativa de CiU, que abandona 'el logotip de partit clàssic' per un nou 'símbol' similar als smile dels anys 80, i també s'ha presentat una nova xarxa social, anomenada Cativistes, que vol utilitzar les noves tecnologies per acostar CiU a la gent 'que vol fer país a través de la xarxa'. En la presentació davant la premsa i simpatitzants del partit no hi han assistit ni el president de CiU, Artur Mas, ni Josep Antoni Duran i Lleida, secretari general de la federació.
L'acte matinal de Convergència i Unió, presentat per David Madí (CDC) i Joana Ortega (UDC), ha començat presentat la nova imatge corporativa de CiU, que ha canviat l'anterior logotip per un de més 'modern i adaptable'.El vídeo que presenta el nou logotip mostra diversos dissenys amb el motiu de CIU i el somriure, amb una veu en off que, copiant el conegut anunci argentí de la Coca Cola, explica que la federació nacionalista és 'pels que encara són nen i pels que posen ordre, pels divertits i pels seriosos', tal com podeu veure en l'espot a continuació:
Per altra banda, la federació nacionalista ha presentat la xarxa social Cativistes, que neix amb la voluntat de ser 'la xarxa social dels catalanistes' i vol aglutinar aquella gent 'que vol fer país a través de la xarxa'. L'aposta 2.0 de CiU inclou blocs, vídeos i integració a Facebook, Twitter i altres aplicacions 2.0. A continuació us adjuntem l'espot de Cativistes.cat.