Mas creu que Catalunya està 'avorrida de les trifulgues del tripartit' però descarta demanar eleccions anticipades
Després que Felip Puig hagi afirmat que la convocatòria dels comicis és 'un clam' de la societat
El president de CiU, Artur Mas, ha assegurat aquest divendres que Catalunya 'està avorrida de les trifulgues del tripartit', després de la polèmica provocada per les declaracions del conseller d'Educació, Ernest Maragall, però ha descartat demanar eleccions anticipades. Mas ha fet aquestes declaracions des de Badalona (Barcelonès) després que el secretari general adjunt de CDC, Felip Puig, hagi afirmat que la convocatòria dels comicis és 'un clam' de la societat. Mas s'ha mostrat comprensiu amb aquestes declaracions i amb el fet que puguin ser compartides per més gent, però ha ressaltat que no vol 'donar la impressió que hi ha cap pressa especial per arribar al Govern'.
Mas, que ha visitat l'empresa de disseny de material per a la indústria de l'automòbil i l'aeronàutica Aritex Cading, ha destacat que, en referència les declaracions del conseller d'Educació, Ernest Maragall, Catalunya 'està avorrida de les trifulques del tripartit' i que no vol 'perdre-hi més temps'. En aquest sentit, ha reiterat que es tracta d'un 'producte caducat' i que ell prefereix 'parlar de present i de futur'.Pel que fa a les declaracions del secretari general adjunt de CDC, Felip Puig, segons les quals hi hauria 'un clam' per avançar les eleccions a la Generalitat, Mas ha destacat que els comicis 'es faran quan s'hagin de fer' i ha recordat que qui les ha de convocar és el president de la Generalitat, José Montilla.
Mas també ha ressaltat que, tot i no voler donar la impressió 'que hi ha cap pressa especial per arribar al Govern', entén que hi hagi gent que demani d'avançar les eleccions.
Notícies relacionades
- Ernest Maragall nega que busqui posicionar-se al PSC davant d'una hipotètica 'època post-Montilla' 11.02.2010.
- Tura fa una crida a la unitat del PSC en context preelectoral i insta a no fer grossa la 'pilota' del debat intern 11.02.2010.
- Castells defensa Ernest Maragall i adverteix el PSC que seria un 'error' negar la realitat 11.02.2010.
- Carod veu Catalunya arrossegant una 'fatiga crònica' des de l'Estatut 11.02.2010.







