'Hem guanyat la batalla, ens hem fet forts davant el poder establert', afirmen l'alcalde i la jutjessa de pau de Molins
La participació definitiva va acabar sent del 20%
La jutgessa de pau de Molins de Rei, Pilar Raventós, l'alcalde, Ivan Arcas, i la primera alcaldessa de la ciutat en etapa democràtica, Antònia Castellana, tots tres integrants de la Junta Avaluadora de la Consulta sobre la Independència a Molins de Rei, van comparèixer ahir a la tarda en roda de premsa per afirmar que, malgrat la participació final, 'hem guanyat la batalla, ja que ens hem fet forts davant el poder establert'.
Roda de premsa de la Junta Avaluadora de la Consulta sobre la Independència a Molins de Rei
Comparteix
TweetTot amb tot, el portaveu de Molins Decideix, Ignasi Termes, va explicar que 'el primer objectiu de la consulta i de Molins Decideix ja l'hem aconseguit, doncs la mobilització transversal de la societat civil impulsada a la vila per la consulta es la més important des de l'Assamblea de Catalunya quan la transició'.
Begues i Torrelles de Llobregat
Els altres dos municipis del Baix Llobregat que també van celebrar consulta sobre la independència de Catalunya, Begues i Torrelles de Llobregat, van registrar una participació del 20,91% i 20,4%, respectivament.
La participació total als tres municipis del Baix Llobregat, doncs, va ser de 6.196 persones, cosa que suposa un percentatge final del 21,23% de l’electorat.







