

JULIÀ, no seràn els vots de cap diputat d´Esquerra els culpables de rés en tot cas seran els de CiU però esperem a veure que passa, de moment els d´Esquerra encara que no t´agradi el tema el portem bé i altres ja veurem, i el LAPORTA ara que te web que vagi opìnan, Ascó, 67, toros?
No t'amoïnis que no serà un vot de CIU el que decideixi que els toros són legals, sinó els dels amics d'ERC, com en tantes altres coses importants pel país. Sobre en Laporta no en tinc cap dubte que si fos diputat al Parlament votaria en contra. Per cert tanquil·la amb geminada, tot i que si saps llegir i veus l'accent t'adonaràs del teu doble error. Estàs perdonat.
Julià, si als vots segurs d´ ERC i ICV, afegim els de CiU tu tranquila , ara aquest últims no són segurs recorda al Santi Vilà i altres tapats, i una pregunteta si per culpa d´aquest es perd , a qui votaràs? i un altra pregunta genèrica sr. Laporta que n´opines tu?, de fet del sr. Laporta no en sabem cap opinió?
Governar amb gent que està a favor de la tortura dels animals com el PSC és més greu fins i tot que governar per una cadira o al costat dels enemics de Catalunya. ERC surtiu del govern ja¡ encara podeu escenificar un canvi de rumb mínimamnet cerïble i salvar els mobles.
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
Joan Lladonet La catalanofòbia continua i continuarà |
|
Ramon Boixet Escàndol a l'Església Catòlica de Suïssa |