Palamós habilita una oficina per tramitar les reclamacions pel temporal
La taula d'atenció d'aquest nou servei ja ha rebut més de vuitanta visites
L'Ajuntament de Palamós (Baix Empordà) ha habilitat al vestíbul del consistori una oficina perquè els veïns afectats pel temporal de la setmana passada hi puguin presentar reclamacions. Seran els tècnics de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor els encarregats de guiar als ciutadans i facilitar-los el procés de reclamació per les pèrdues derivades de no tenir corrent elèctric. La taula d'atenció ha rebut ja més de vuitanta visites. L'ajuntament segueix treballant en la retirada dels arbres caiguts a diversos punts del terme municipal a causa de la tempesta i demana als ciutadans que no accedeixin a zones forestals davant del perill que suposa el despreniment de branques.
L'Ajuntament de Palamós ha habilitat un punt d'informació per a poder atendre tots aquells ciutadans que necessitin informació sobre com tramitar les reclamacions pels danys ocasionats a conseqüència del temporal de neu i de vent que va afectar la setmana passada gran part dels municipis de les comarques gironines. La taula d'atenció, situada al vestíbul de l'ajuntament, va començar a funcionar dijous de la setmana passada i, fins aquest matí, una vuitantena de persones de la població, entre particulars i empreses ha sol·licitat informació o assessorament per processar denúncies i queixes després de passar una setmana sense subministrament elèctric.