

"El socialisme és la filosofia del fracàs, el credo de la ignorància y la prèdica de l'enveja. La seva virtut inherent és la distribució igualitària de la misèria" (Winston Churchill)
IIceta, que pot ser no veu que el seu cap ho diu només per despistar?
Que no veu que no lliga per enlloc les seves ganes ara de novetat (ho diu, que no ho fa) i l'eslògan de la necessitat de noves idees, amb les què va predicant fa temps de que no vol ni en fa ni recolzarà aventures?
Anoti també: El debat de les idees fa temps que ronda (parlem de política i de política i actualitat catalana, oi?), i el PSC-PSOE l'han perdut. Que és cosa de destemps? No, també ho trobo tàctica de des... Llegir més
De res serveixent les caras si no es cambien les idees i els conceptes.INDEPENDÈNCA I REGENERACIÓ POLITICA!!
Mmmmmmmmmmmmm, Esquerra dolentots!, mmmmmmmmmmmmmm Ciu molt bona!.mmmmmmmmmmmmmmmmmm, soc molt intel·ligent!, mmmmmmmmmmmmmmmmmm els demés sou tontos!, mmmmmmmmmmmmmm no em repeteixo mai! mmmmmmmmmmmm tinc molts arguments,mmmmmmm elis elis. Bona niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit. hi hi hi hiiiiiiiiii.
Les noves cares dures del P$C-P$OE seran les de la "Catalaniko Ezquerra" que s'apropa a passos de gegant. Puigcercós, Carod, Benach, Ridao Simó, Huguet, Vendrell. Ausás...tots, tots i tots de caps cap al P$C-P$OE.
Ja em faig una idea de quines seran les noves cares del psc-psoe . seran la de mas i la del cara dura duran i les noves idees la de la sociovergència . El mas ja s´ha ofert a zpatero per donar-li estabilitat, segons ell. Deu esperar que ara li tornin el favor d´haver-se vengut l´estatut quan encara se li podia dir estatut.
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
Joan Lladonet La dreta com més a la dreta és terrorífica, l’esquerra no existeix |