UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.172' ) WHERE id_article = 206039 Aplaudiments per a un Rajoy que es treu del damunt el pacte fiscal ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 02:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Aplaudiments per a un Rajoy que es treu del damunt el pacte fiscal

Clar i alt el President de Govern ha dit que primer la crisi i aleshores -no se sap quan- “ja en parlarem.”

Comentaris 19  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

El selecte públic assistent a les XXVIII jornades del Cercle d’Economia han aplaudit les paraules de Rajoy que un cop més ha deixat clar que primer la sortida a la crisi per part d’Espanya i després ja en parlarem. El president espanyol ha defensat que "del diàleg sempre surt alguna cosa i de l'enfrontament no en surt res." En aquesta línia, ha detallat que el govern espanyol seurà a "escoltar" les peticions de la Generalitat "quan arribi el moment". En conclusió les penúries de Catalunya, poden esperar, sobretot si comprova el President Espanyol que els membres del Cercle d’Economia s’hi posen bé.
 

Comparteix
   

Rajoy té pànic al “Xoc de Trens”

Tot i remarcar aquesta necessitat de traslladar el debat per més endavant, Rajoy ha volgut deixar clar que les postures que busquen el conegut com 'xoc de trens' no serviran per aconseguir res del seu govern. "Parlar és sempre important i del diàleg sempre surt alguna cosa. Del que no surt res és de l'enfrontament", ha advertit.

El diàleg amb Espanya sempre ha perjudicat Catalunya

En plena bonança econòmica Catalunya va dialogar amb Espanya, hores i hores de diàleg per acabar retallant l’estatut tres vegades, la primera un cop aprovat l’estatut del 30 de setembre per alguns dels partits catalans, la segona davant la tramitació parlamentaria a Madrid, “el Ribot del Guerra” i la tercera pel Tribunal Constitucional Espanyol, i sort que era temps de bonança econòmica.

Rajoy se'n riu de les  elits  del Cercle d’Economia

El President Espanyol ha obviat en la seva intervenció tots els incompliments amb Catalunya, en cap moment ha reconegut i ha parlat dels dèficits d’infraestructures, dels incompliments de les inversions, ni tant sols de la gestió de l’aeroport de Barcelona, ni dels impagaments de l’addicional tercera, això sí s’ha permès el luxe de fer una broma  amb clau catalana, “també un ciutadà de Tremp es pot sentit maltractat per Barcelona.” Malgrat tot aplaudiments per un dels responsables com a President del Govern Espanyol de les mancances i patiments dels catalans.
 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#21
Manu ||*|| fletxa Tarrega
3 de juny de 2012, 22.49 h

Be ,ara ja sabem que no ens donaran ni el pacte fiscal descafeinat,
Dons es l'hora de tirar p'el dret i sortir daquesta merda de pais de corruptes.
Declarant l'independencia unilateralment.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Isabel fletxa Santa Eulàlia
3 de juny de 2012, 22.11 h

Evidentment que l'han aplaudit, per que hauría de negociar el finançament de Catalunya ?? si os plau..que no sabeu que Apaña no té diners per aquestes tonteríes ??.
El pobre Rajoy té un "reconet" que l'ha fet estalviant molt i molt i el guarda per premiar amb 300.000 euros per cap quan la "roja" guanyi l' EUROCOPA.
Aixó si que es important i no l'expoli que pateix Catalunya.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Emili fletxa TERRASSA
3 de juny de 2012, 21.56 h

#13 PERÒ NO CONTESTES . ÉS QUE NOMÉS SAPS PARLAR L'IDIOMA DEL GOS?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
3 de juny de 2012, 21.17 h

Estic farta que ser CAT ,seguí mes car Viure.
On:
Mes es treballa,mes pressió mes productivitat , mes i mes sense cap compensació Ni Respecte!!
Divorci d' EspanyA!!
Es el millor per tots, després de fans anys de vida comú, ens porteu a la Ruïna econòmica i total..
Divorci!!!



Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
3 de juny de 2012, 20.56 h

#15 Típic dels salvapatries, La Sexta és de pandereta, també ho és l'Espanya actual, jo no ho he negat. Tu i jo paguem la mateixa festa: la de les elits siguin d'on siguin. La independència és legitima però no soluciona deixar de pagar cap festa. Però, clar, els vostres cervells abduits per aquesta falsa propaganda destinada a buscar l'enemic extern com a cupable de tot no ho enten. Destinada a consolidar el seu domini social, xaval. És curiòs que diguis que no t'importa el nacionalis... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
J fletxa Vilajuïga
3 de juny de 2012, 20.31 h

Caldria saber els noms d'aquesta gent que ha aplaudit en Rajoy
Han demostrat la seva estupidesa i la seva incapacitat per ser la classe dirigent de Catalunya.
L'endema de la independencia confiscació total dels seus bens i a la garjola i a respondre per tots els seus delictes i el delicte de traició genocidi al poble català.
Un cop les condemnes acomplertes, expulsió de Catalunya.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Ricard fletxa Barcelona
3 de juny de 2012, 19.46 h

#9 Però que vens a dir tu de què anem i no anem nosaltres? si TU vols que se t'enriguin a la cara mentres els hi pagues les seves festes, allà tu, a mi sincerament el patriotisme i el nacionalisme que dius tu me la porta fluixa, el que no tolero noi, es pagar els desproposits dels altres...

informa't una mica mes xaval, gràcies...ah, i aixo de la premsa seriosa, jo em llegeixo les noticies des d'on em surti...com si "Las noticias de la sexta" fossin massa més serioses que aixo...
Espanya,... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
SPAIN IS BANKIA fletxa espanyolisme és feixisme
3 de juny de 2012, 19.16 h

http://www.youtube.com/watch?v=65dkCds920I&feature=related
SPAIN'S SECRET CONFLICT
Documental encarregat per internacionalitzar el cas català. Una obra pedagògica que permet difondre el conflicte català arreu del món. Subtítols en català.

Difonguem per la xarxa el nostra missatge, busquem altaveus per al nostra missatge de llibertat, busquem comprensió i aliats arreu.

FREEDOM FOR CATALONIA


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Emili fletxa TERRASSA
3 de juny de 2012, 18.15 h

#8 CATALONIA IS SPANAIR GERONA 25 de maig de 2012, 11.06 h
#11 VAS PARLAR I VAS DIR::

guau, guau

____________________________________________________________________
Tu. . . . SPANAIR . . . . Encara espero la resposta a la meva pregunta:
Emili TERRASSA 13 de maig de 2012, 06.43 h
#x "CATALONIA IS SPANAIR" . . . . Perquè creus que només Espanya pot ser independent? . . .
Perquè creus que "els altres" no ho poden ser?. . . .Si no cont... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 33   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.