“En quina fase de l'EUROCOPA serà eliminada ”ESPANYA”? La porra del directe!cat
Ho teniu clar que Espanya no guanyarà l’Eurocopa? La selecció espanyola és forma a partir d’impedir que catalans i bascos puguin constituir la seva pròpia selecció.
Amb l’arribada de l’Eurocopa de futbol s’ha desfermat una onada d’espanyolitat que ha generat una veritable guerra entre patrocinadors per veure qui és més espanyol, el que ha provocat un rebuig en alguns llocs per aquest us abusiu del nacionalisme espanyol. A més el PP atia el foc i pressiona demanat la instal•lació de pantalles gegants. Des del directe!cat volem portar alegria davant la que està caient i presentem una porra sobre l’Eurocopa diferent, “En quina fase de l’EUROCOPA serà eliminada “ESPANYA”? Som optimistes i volem repartir alegria, tenim molt clar que Espanya no guanyarà.
Porra del directe!cat
Entre tots els encertants se sortejarà una samarreta de la Selecció Catalana, “la nostra” i una samarreta de la Selecció que elimini a ESPANYA. En cas que ningú l’encerti, que vol dir que Espanya guanya l'EUROCOPA, les dues samarretes es sortejaran entre tots els participants.
La nostra selecció és “la Catalana”
La selecció espanyola és forma a partir d’impedir que catalans i bascos puguin constituir la seva pròpia selecció. Cruzcampo, Telefónica, Iberdrola, Lidl, El Corte Inglés, són algunes de les empreses que ha apostat per aquesta ràtzia espanyolitzant, sense tenir en compte que tanta uniformitat en calçador provoca rebuig i cada cop més ciutadans no se senten representats per Espanya. Comença a quedar espai per empreses que entenguin les diferencies i entengui que la publicitat ha de deixar de ser una eina d’espanyolització, Moritz, ha fet el pas.
L’agressivitat publicitària allunya la gent de “la Roja”
Mirant el recull d’anuncis de les empreses que patrocinen la Selecció Espanyola, un es queda astorat per l’augment de l’agressivitat dels diferents espots, una veritable cursa de hooligans desesperats a demostrar que Espanya és una gran fita.
Ciutadans bascos i catalans comencen a estat farts d’aquestes campanyes, el que provoca una reacció contraria a l’efecte previst. Hi ha qui apunta que seria molt mes profitós per algunes d’aquestes companyies discriminar la seva publicitat segons els territoris, i no intentar uniformar un sentiment .