UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.14' ) WHERE id_article = 207463
El que no s'arronsa CiU és de reclamar i amenaçar a la gent que no vol pagar als peatges.
Contra els catalans i a favor d'Avertis i La Caixa si que es veu amb cor però no contra el govern de l'estat amb qui sempre a pactat el que l'han posat davant.
-CDC no s'arronsarà malgrat la intervenció europea i continuarà reclamant el pacte fiscal. No 'en reclamar'
Només faltaria, si aquest és el punt pal de paller del seu programa electoral. El que cal ara és aprofitar la debilitat de l'Estat espanyol, com ya va fer l'Argentina, per proclamar la indeopendència.
CiU siempre ha colocado ha favor del viento que sopla.
CDC no s'arronsarà en reclamar el pacte fiscal. Nois, si voleu el meu consell, no us els cregeu pas a aquests galifardeus. Són més falsos que Judes. Són capaços de vendre el pacte fiscal a les rebaixes com ho van fer amb l'estatutet. O és que ja no us en recordeu ???
"CDC no s'arronsarà en reclamar el pacte fiscal malgrat la intervenció europea".
Ha! Ha! Els enganya babaus! Us penseu que som idiotes o què? Arronsar-se és reclamar el "pacto fiscal" i continuar esclaus a Espanya, nens!
Ja se que ho feu amb il·lusió però, el que ha de fer un govern català, que no sigui covard i que vagi a favor de Catalunya és declarar l'estat català i rés més! Es molt i molt senzill. No crec però que, amb el nivell que te el govern arribi mai fins aquí.
El p... Llegir més
http://www.youtube.com/watch?v=nMCxUD0omYo
CATALONIA IS READY FOR INDEPENDENCE
Difonguem per la xarxa el nostra missatge, busquem altaveus per al nostra missatge de llibertat, busquem comprensió i aliats arreu.
FREEDOM FOR CATALONIA
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
|
Jaume Corbera I'm not learning your damn language (Donald Trump) (Jo no sé la vostra maleïda llengua) (i III) |
|
|
Joan Lladonet Tenim monarquia per estona! |
