directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 2 de maig de 2024 00:04 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Dues cerveseres catalanes participen al Festival Internacional Cerveser 'The Festival'

Cervesa del Montseny i Ales Agullons representaran a la cervesa artesana catalana en aquest certamen a Massachusetts

Comentaris 2  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Barcelona (ACN).- Dues cerveseres catalanes, Cervesa del Montseny i Ales Agullons, han participat aquest cap de setmana al Festival Internacional Cerveser 'The Festival', que se celebra a Worcester, Massachusetts, als Estats Units. És una de les trobades més importants de petits cervesers d'arreu del món i les dues marques han representat a la cervesa artesana catalana. Està organitzada per 12% Imports i Shelton Brothers, els dos importadors cervesers més prestigiosos d'Estats Units, i ha aplegat una setantena de petits productors amb les seves cerveses més exclusives i de millor qualitat.


Comparteix
   

Barcelona (ACN).- Dues cerveseres catalanes, Cervesa del Montseny i Ales Agullons, han participat aquest cap de setmana al Festival Internacional Cerveser 'The Festival', que se celebra a Worcester, Massachusetts, als Estats Units. És una de les trobades més importants de petits cervesers d'arreu del món i les dues marques han representat a la cervesa artesana catalana. Està organitzada per 12% Imports i Shelton Brothers, els dos importadors cervesers més prestigiosos d'Estats Units, i ha aplegat una setantena de petits productors amb les seves cerveses més exclusives i de millor qualitat.

Cervesa del Montseny, de Sant Miquel de Balenyà (Osona) i Ales Agullons, de Sant Joan de Mediona (Alt Penedès) han participat a la trobada. Des de la direcció de Cervesa del Montseny, Julià Vallès es mostra "molt satisfet de l'oportunitat que suposa portar el nostre producte a un festival tan prestigiós i a un mercat, el dels Estats Units, on la cervesa artesana està de moda i ja representa un 5% del mercat".

Actualment, la Cervesa del Montseny ja s'està venent als Estats Units gràcies a la col·laboració d'un dels importadors amb més prestigi, Shelton Brothers. "La gent comença a apostar per productes diferents, productes locals, més naturals i plens de sabor, productes fets per petites companyies que fugen dels monopolis establerts per les grans empreses del sector", assegura Julià Vallès, que explica que "la cervesa artesana ocupa més mà d'obra per litre produït, que una gran empresa productora convencional i pot arribar a ser a casa nostra un eix vertebrador de territoris".

Cervesa del Montseny ha presentat a 'The Festival' una de les seves cerveses més exclusives, la Malta Cuvée, una cervesa d'estil Barrel Aged Pale Ale envellida en barril de roure durant un any. La Cervesa del Montseny va néixer el 2007 i té una capacitat productiva de 3.000 litres en cada elaboració.





COMENTARIS fletxa taronja

item
#2
25 de juny de 2012, 20.59 h

no puc parlar de la qualitat per falta de dades, ja que només he provat una classe de una de les dues cerveseres, molt bona, per cert. Hem de sentir-nos molt contents de que dues empreses de casa nostra participin en un festival internacional d'aquest tipus. Vol dir que és una altra cosa funciona des del punt de vista econòmic, que ja és important, i que el coneixement del nom de Catalunya segueix ampliant-se. Molt bona cosa per al projecte de LLIURE.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Anna fletxa BCN
24 de juny de 2012, 22.23 h

bonissimes


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat






















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

#xocdetrens fletxa






giny

giny

BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
Feijóo seria un bon tertulià de xous d’impacte

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.