

Jo aconsellaria que tots els comentaristes signéssim el nostre comentari amb el nom real. És una manera d'acostumar-nos a defensar les idees i criteris amb honestadat. Això és democràcia.
I...... aquesta gent que condenen a ETA què dirien si tinguessin que obeïr les LLEIS ETARRES? farien el mateix que nosaltres?
Hem de marxar d'Espanya perq no ens confonguen amb aquesta gentola
#6 ... fins quan catalans vota partits espanyols que volen unitat d'estat espanyol, no hi ha res a fer que intentar a posar això a evidència. Moltes catalanistes voten partits com PSC i CiU sense entendre que són partits que no importa el català o Catalunya de debò. Primer has de canviar qui mana i més important de tot ... canviar el xip dels catalans a entendre que ser radical es això de lluitar per unitat d'un espanya gran i lliure i que es normal i democràtic i natural es a crear un ... Llegir més
Si els miners fan una marxa fins a Madrid pels 14.000 llocs de treball que " possiblement" perderan,els catalans no podem fer el mateix , per la nostre LLIBERTAT i pels 650.000 aturats que tenim?? tenim que sortir al carrer !!! no deixarem que ens segueixin humiliant.SORTIREM AL CARRER ¡¡¡ una setmana abans del 11 de setembre i ens plantarem davant el parlament i davant la seu de CIU ( carrer Còrsega 333 )per exigir "REFERÈNDUM ARA" qui tindrà més força,un govern ho un poble ??? si no h... Llegir més
Una confirmació més de la manca de qualitat de la democràcia espanyola, fet que els catalans ja sabem desde fa molts anys.
Aquesta gentusa han basat tota la seva existència en la mentida, la estafa, l´expoli i robatori a reu del món i actualment actuen com a trileros.
Els espanyols -o sigui els castellans- s'han cregut que, donat que a l'Estat Espanyol els castellans són majoria, poden fer el que els hi surti dels nassos. Aquest és el seu concepte de "democràcia": la majoria fa el que vol, els altres ni tan sols existeixen. Però ara resulta que a Europa els espanyols estan en minoria. A Europa hi ha, per sort, majoria de gent civilitzada. Els espanyols (o castellans, com es vulgui) ja no ho tenen fàcil, ara que el seu meravellós país està en fallida,... Llegir més
I el tribunal d'Estrasburg també hauria d'anul.lar la sentència a Arnaldo Otegi i deixar-lo en llibertat. I també hauria de censurar el genocidi linguistic que Espanya practica a la llengua catalana. Tenen molta feina amb els espanyols. Tenen de democràtics lo que el Guardiola tenia de merengue.
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
Joan Lladonet La dreta com més a la dreta és terrorífica, l’esquerra no existeix |