directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 28 de març de 2024 11:35 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Tecnologia doble fletxa

El consum d'Internet superarà el consum de premsa de paper per primera vegada

Un estudi realitzat als Estats Units explica que el web ja ha assolit la primera línia d'ús

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Els mitjans que predominen són la televisió i la ràdio, i fins a ara els webs quedaven relegats davant els diaris en paper i la música gravada. Un informe assenyala que a partir de 2007 la navegació pel ciberespai ocuparà el tercer lloc als Estats Units.
internet tecnologies diners empreses negocis portals
Internet i els portals de col·laboració podran ser clau per als negocis empresarials

Comparteix
   


Etiquetes

Segons un estudi, els nord-americans passaran al final del 2007 més temps navegant per Internet que llegint els diaris o escoltant música. L'estudi, realitzat per la signa Veronis Suhler Stevenson, agrega que gràcies als webs va augmentar notablement el consum de mitjans des dels llocs de treball. Al 2006, el 70% de les hores del dia destinades al consum dels mitjans van estar dedicades a mirar la televisió i a escoltar la ràdio. Les activitats que segueixen són escoltar música i llegir els diaris, amb un 5,3% i un 5% respectivament. No obstant això, d'acord amb l'estudi, en 2007 Internet arribarà a el 5,1% del temps, amb el que relegarà als diaris i a la música a un 4,9%. A més, l'informe explica que cada vegada s'inverteix més diners en àrees com el màrqueting digital. Segons Veronis Suhler Stevenson, l'any passat els mitjans amb major recaptació per publicitat van ser els diaris, amb 55.700 milions de dòlars, i la televisió, amb 48.700 milions de dòlars. S'estima que per a 2011, Internet es transformarà en el mitjà amb major inversió en publicitat, arribant a els 63.000 milions.





COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat






















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

#xocdetrens fletxa






giny

giny

BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
S’avalua bé? Qui sap avaluar?

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.