
El consum d'Internet superarà el consum de premsa de paper per primera vegada
Un estudi realitzat als Estats Units explica que el web ja ha assolit la primera línia d'ús
Els mitjans que predominen són la televisió i la ràdio, i fins a ara els webs quedaven relegats davant els diaris en paper i la música gravada. Un informe assenyala que a partir de 2007 la navegació pel ciberespai ocuparà el tercer lloc als Estats Units.
Comparteix
TweetEtiquetes
Segons un estudi, els nord-americans passaran al final del 2007 més temps navegant per Internet que llegint els diaris o escoltant música. L'estudi, realitzat per la signa Veronis Suhler Stevenson, agrega que gràcies als webs va augmentar notablement el consum de mitjans des dels llocs de treball. Al 2006, el 70% de les hores del dia destinades al consum dels mitjans van estar dedicades a mirar la televisió i a escoltar la ràdio. Les activitats que segueixen són escoltar música i llegir els diaris, amb un 5,3% i un 5% respectivament. No obstant això, d'acord amb l'estudi, en 2007 Internet arribarà a el 5,1% del temps, amb el que relegarà als diaris i a la música a un 4,9%. A més, l'informe explica que cada vegada s'inverteix més diners en àrees com el màrqueting digital. Segons Veronis Suhler Stevenson, l'any passat els mitjans amb major recaptació per publicitat van ser els diaris, amb 55.700 milions de dòlars, i la televisió, amb 48.700 milions de dòlars. S'estima que per a 2011, Internet es transformarà en el mitjà amb major inversió en publicitat, arribant a els 63.000 milions.