#1 Et creia una mica mes espabilat ... pero veig que no arribes a mes ...
Si CiU paga per les retallades, puja una mica ERC i SI, baixa PSC i puja el PP. Que ? Ciutadans tindra majoria absoluta ? O en Laporta proper president de la Generalitat ? Tooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnntooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...
CiU (no sants de la meva devocio) saben fer anar les calculadores de redit electoral de conya i si estan avançant les eleccions es per que es volen penjar la medalla de la ma... Llegir més
ELS DE INTERECOMIA VOMITEN DETRITUS PURULENTS FUMEJANT PER LA BOCA REPTILIANA I FRANQUISTA.
VISCA CATALUNYA LLIURE ||||*||||
Tot just el camí cap a la independencia no ha fet més que començar però és un primer pas. Per primera vegada he escoltat d'un president de la Generalitat actual una declaració ferma plena d'esperança, de futur, de sentiment patriótic. Sí tot aixó és veritat, cal formar un front fort i valent. Els altres tenen tota Espanya al seu costat. Vindran dies molt difícils per a Catalunya. Tothom estarà contra nostra però units ningú podrà fer-nos claudicar.
#2
#1
"MILOSEVIC"
Ja estas despert ? has sentit el president de la Republica ?
Estas fent cua a la farmacia ? fes previsions de Forta-Sec,
els propers dies en necesitaras molt,compra tambe taps per
les orelles,perque sino, agafaras otitis Independentista.
Be,"QUILLO MILOSEVIC" que deu et coservi la vista,per
poguer veure l'Independencia
JA FALT POC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cada un de nosaltres haurem més que mai, de lluitar amb fermesa i desicio contra els de fora i sobretot, contra els de dins de Catalunya. O ARA O MAI !!!!!!!!!*!!!!!!!!!!
Fóra bo que ara, que ho tenim a tocar, ho fèssim bé.
Cal promoure, entre el poble, una candidatura unitària, amb en Mas (si voleu) al davant i, a continuació la resta de liders i pròxims, dels diferents partits pro- Ind. L'objectiu, és ben simple: INDEPENÈNCIA.
El grup es pot dir LLIBERTAT.
Després ja tornareu a jugar a fer el polític.
Que són 300 anys d'espera.
Que no ho perdèssim per la vanaglòria personal.
***** 25 de septembre 2012. L'INICI DEL DEFINITIU PAS CAP A LA INDEPENDENCIA DE CATALUNYA.
GRÀCIES PRESIDENT MAS !!!! VISCA CATALUNYA LLIURE ||||*||||
Jo conec una trepa d'incompetents que s'han dedicat a robar DURANT SEGLES, i que quan no puguin seguir robant, HAURAN DE MENJAR PEDRES. Segur que tothom sap a qui em refereixo, no cal especificar, oi?
#2 Suposo que aixó de "imbècil" ho dius quan et mires al mirall. A que no m'equivoco, oi, maleducat?
#1 Guau guau guauuuu guaaaauu (segur que m'has entès, doncs he usat el teu autèntic llenguatge)
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
Joan Lladonet Tant se val PP-PSOE com PSOE-PP |