
Les restes de Xirinacs es dipositaran al Fossar de les Moreres
Encara no se sap quan serà, tot i que el proper 11 de setembre se li farà un sentit homenatge
Mossèn Josep Dalmau, una de les persones més vinculades a Lluís Maria Xirinacs, ha confirmat durant l'acte d'homenatge celebrat aquest dijous al Fossar de les Moreres que les restes de l'exsenador es dipositaran en aquest mateix indret tot i que no se sap quan serà. Josep Dalmau ha explicat que han aconseguit el permís perquè les cendres de Xirinacs reposin en aquest indret i que encara no se sap segur si se li podrà posar una placa d'homenatge.
Un cop acabat la seva participació en l'acte, el teòleg mossen Josep Dalmau ha explicat que els amics de Xirinacs van anar a l'Ajuntament de Barcelona on van demanar la possibilitat de deixar les restes de l'exsenador al Fossar de les Moreres, que 'ens va ser concedit'.Sobre la placa que es vol posar en memòria de Xirinacs, Dalmau ha dit que el regidor Ramon Garcia Bragado 'ens va prometre que ho intentaria' tot i que 'està difícil' perquè 'tothom ho podria demanar'.
Malgrat això, mossen Dalmau espera que coincidint amb el pròxim 11 de setembre es pugi posar aquesta placa 'en algun lloc emblemàtic de la ciutat', encara que està per decidir.