UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.14' ) WHERE id_article = 2442
Quin problema té ara directe.cat per dir PAÏSOS CATALANS? Que els Borgia ens agafen confessats, perquè som un poble, els catalans, vençut i acomplexat, i arriba fins i tot a l'àmbit d'Esquerra aquest acomplexament. Per favor!
Teniu por de dir Països Catalans perquè us puguen llegir sociovergents sense espantar-se? Teniu por de dir Països Catalans perqupe penseu que l'Alguer no en forma part?
Som tan imbècils els catalans que anem de sobrats regalant a tort i dret trossos de la nost... Llegir més
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
|
Jaume Corbera I'm not learning your damn language (Donald Trump) (Jo no sé la vostra maleïda llengua) (i III) |
|
|
Joan Lladonet Tenim monarquia per estona! |
