UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.221' ) WHERE id_article = 246382 El PP no se n'amaga: l'objectiu és adoctrinar els nens catalans ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 23:26 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El PP no se n'amaga: l'objectiu és adoctrinar els nens catalans

El PP dóna suport a Wert i defensa la necessitat d'ensenyar als alumnes catalans que "és millor estar units"

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Lluny d'atribuir les paraules del ministre d'Educació com una sortida de to impròpia, el PP ha agafat l'espanyolització com a part fonamental del seu ideari. Ja no se n'amaguen. De la mateixa manera que es va intentar durant els anys del franquisme, ara el PP pretén adoctrinar els nens catalans per fer-los creure que Espanya és la solució. 

Comparteix
   

El portaveu del PP al Congrés, Alfonso Alonso, ha secundat les paraules del ministre d'Educació, José Ignacio Wert, dient que el seu interès és "espanyolitzar" els alumnes catalans tot i que suposi "un risc polític". Alonso ha dit que creu que s'ha d'ensenyar als infants a "conviure, a estar junts i a no buscar la confrontació perquè és millor estar units". Pel portaveu popular, als estudiants també se'ls ha de formar com a ciutadans "que formen part d'una comunitat catalana i espanyola". "És una urgència i a algú li podran agradar més o menys les formes, però Wert intenta canviar les coses", ha remarcat Alonso, que ha denunciat que el president de la Generalitat, Artur Mas, "vol dividir i enfrontar"

Alfonso Alonso ha insistit que el govern espanyol "no busca bronca" sinó que busca "canviar les coses", tal com -considera- està fent Wert amb la seva aposta d'"espanyolitzar" els estudiants catalans. Sinó, ha apuntat, "les conseqüències de no fer res són dramàtiques, com estem veien ara a Espanya".



COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
17 d'octubre de 2012, 22.37 h

#9 Eres el claro ejemplo de lo que quería decir... no entiendes el idioma


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
17 d'octubre de 2012, 15.18 h

No se perqué perdan el temps si amb tans anys i tants intens no ho han lograt, ara que ademés som ciutadans europeus i no ens poden fer el mateix que ens varen fer altres vegades com portarnos a la via Laietana, encara ho tenen pitxor. No defallirem


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Emili fletxa Terrassa
17 d'octubre de 2012, 10.08 h

#7 La teva carta és una mica embolicada potser que també te la tornis a mirar.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Emili fletxa Terrassa
17 d'octubre de 2012, 10.03 h

ESPANYA ES DESTRUEIX TOTA SOLETA ! ! ! ! No sap fer res més que destruir, matar o robar. De cultura res de res.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
17 d'octubre de 2012, 09.02 h

Viendo el vídeo del Canal 21 es lo mejor que les puede pasar a todos los chavales que sólo hablan de dinero, impuestos, dinero otra vez, alguno habla de sanidad?¿?¿?¿?... No me refiero al tufillo fascistoide que desprenden las declaraciones de Wert, lo cual reprocho, pero si que se ha descuidado A POSTA la educación de los niños para posicionarles en una guerra que no es la suya, al menos de momento.
Mi hijo vive en Madrid, pagamos más que los catalanes, nuestro déficit fiscal es mayo... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Pitu fletxa Sabadell
17 d'octubre de 2012, 08.28 h

El ministre Wert, està sent molt Franco amb nosaltres.

http://www.fideus.com/millan%2002.htm


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Pol fletxa Llagostera
17 d'octubre de 2012, 07.51 h

Les escoles no haurien de servr per adoctrinar sinó per ajudar a pensar i valorar les coses. I si volen que ens sentim espanyols no hauria de ser per adoctrinament, sinó pq l'estat demostra que val la pena viure en aquest país, i així ho interpreti la gent, però amb aquestes coses estàn aconseguint tot el contrari, quina manera tan dolenta de fer les coses, és patètic, i no se n'adonen. Volen que estimem el país tot i que se'ns pixen a la cara.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Synera fletxa Barcelona
17 d'octubre de 2012, 00.06 h

- Que et sembla Pepe, això de l'espanyolització?
- Hozú, zi yo yahtoy ezpañolizao. Hora que noh aran aprendé, a toreà? Porque bailá zeviyana ya lo hazemo en la feria de Barberá too toitos loz año zubenzionao po la Generalitá. Que mah quieren ezo pezao?
- Deixo corre, amic.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Synera fletxa Barcelona
16 d'octubre de 2012, 19.03 h

Creuen que podran anorrear a una de les nacions més antigues d'Europa? Ja! L'Estat espanyol, que mai ha estat una nació, està desaparexent perquè no s'agunta ni com a estat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Synera fletxa Barcelona
16 d'octubre de 2012, 18.48 h

Espanya és tan primitiva que està a l'alçada del Marroc. És un altre mon, un altre època, un altre estil (per cert gens europeu), ple de esperpents abans d'extingir. Toros, manoles, duqueses indignes, cacics, tontos sense objectiu, malgastadors, incultes, aprofitadors, mancats d'esperit crític, tot un mon valleinclanesca encare vigent. Alia iacta est. Son perdedors innats. Resten, mai sumen. Van de cara a la destrucció. Espanya desapareix. No és res.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.