directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 7 d'octubre de 2024 23:28 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Tecnologia doble fletxa

Les visites a webs participatius creixen un 668% en dos anys

D'altra banda, és un percentatge baix el dels visitants que entren per penjar-hi continguts

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Els webs participatius anomenats Web 2.0 de l'estil de YouTube, Flickr o Viquipèdia han obtingut un extraordinari increment de visites. Però contràriament al que sembla, els internautes hi acudeixen per gaudir del contingut i no pas per a crear-lo
web 2.0 internet
Les visites dels Webs 2.0 creixen imparables

Comparteix
   


Etiquetes
Segons sembla, l'èxit dels portals Web 2.0 no és que els usuaris puguin participar i penjar diferents continguts. El què realment atrau als visitants es poder consultar la pagina com si fos una televisió o una revista. Així doncs la major part de les visites que reben portals com YouTube, la Viquipèdia o Flickr procedeixen d'usuaris que no desitgen realitzar més que l'acció que la de fer 'click' gaudir.

Per tant la contradicció és la següent: els Webs 2.0 tenen milions de visites degut a que els continguts són elaborats per internautes i no per l'afany de penjar i participar. En els últims dos anys les visites a Web 2.0 han crescut un 668%, un assoliment que duu a aquestes pàgines a fer-se amb el 12% de totes les visites que es realitzen a pàgines web a EE UU. D'altra banda és curiós observar com una petita porció d'usuaris es dediquen a crear continguts. Al YouTube, per exemple, només el 0,16% de les visites corresponen a usuaris que volen publicar un vídeo. I en la Viquipèdia, únicament el 4,6% dels usuaris es dediquen a crear i editar entrades. En el camp de la fotografia els llocs 2.0 guanyen encara un major espai de mercat, arribant ja el 56% del total de visites que reben les pàgines dedicades a la imatge digital online.



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat






















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

#xocdetrens fletxa






giny

giny

BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
Els voltors volen que continuï l’espoli, com va passar a Llatinoamèrica... i l’anticatalanisme

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.