
Oriol Pujol considera que “la relació entre PSC i PSOE té un punt d’aberració”
El secretari general de CDC opina que és "ridícul" que es demanin al partit els "271.000 euros del vídeo institucional"
El secretari general de Convergència Democràtica de Catalunya (CDC), Oriol Pujol, ha opinat que el problema del PSC és intern i no només de relació amb el PSOE. En aquest sentit, ha confessat que sempre li ha "semblat que la relació entre el PSC i el PSOE té un punt sodomita". No obstant això, ha dit que el PSC "té un problema dins: el senyor Montilla i la senyora Chacón són del PSC". Pujol ha opinat en declaracions a La Xarxa que és "ridícul" que l'oposició exigeixi a CiU pagar de la seva butxaca els 271.000 euros que ha costat la companya institucional del 25-N". En aquest sentit s'ha preguntat: "També li demanem a qui va emprendre el carril VAO que torni els diners?".
Un PSC sodomitzat pel PSOEPujol ha posat en dubte l'aposta del PSC pel dret a decidir. "Sembla que allò que escriuen no ho volen. Que volen i dolen", ha dit. En aquest punt, ha posat com a exemple les últimes declaracions de membres del PSC com José Montilla o Carme Chacón. "Aquí és on es demostra que el problema del PSC no és amb el PSOE, és intern. A mi m'agradaria sentir Navarro que discrepa absolutament de Montilla i Chacón", ha afirmat.
Pujol ha dit estar "perplex" per la prohibició de la Junta Electoral Central i, per aquest motiu, ha assegurat que "no entendria que ningú dimitís per aquest vídeo".
"Alguns partits de l'oposició volen que CiU sigui subsidiària dels diners que ha costat l'anunci", ha dit Pujol, que en aquest sentit ha dit que des de CiU no han "volgut tirar de l'herència" que es van trobar. "Però com diu el conseller Recoder, si fos per nosaltres el carril VAO, que ha costat 80 milions d'euros, no l'hauriem empès". Sota aquest argument, ha sentenciat: "Passem comptes d'això també i li demanem a qui va emprendre el carril VAO que torni els diners?".