El màxim valedor de la marca “España” fa servir la marca Barcelona per vendre al món
El president de Freixenet, i de "Marcas Renombradas Españolas", Lluís Bonet, opta per vendre amb la marca Barcelona en castellà; a la foto un anunci de Freixenet a París
Lluís Bonet va defensar ahir davant dels més de 1.500 directius de tot l’estat espanyol - que van acudir a València, al II Congrés Nacional de Directius inaugurat per Mariano Rajoy-, que per superar el gran repte que suposa sortir de la crisi cal utilitzar les diferents imatges de marca de l’estat, i que la "marca Espanya" i la "marca Catalunya" són "perfectament compatibles" i poden ajudar-se mútuament per sortir de la crisi. També va destacar que la nternacionalització servirà per assentar "les bases de futur del país", no obstant això, va puntualitzar, que la internacionalització ha de ser "de qualitat, és a dir, a través de marques líders”, perquè aquestes són les que configuren la imatge del país, com ara la seva.
Comparteix
TweetEtiquetes
Un lector del directe!cat ens va fer arribar aquest estiu la imatge de portada que parla per si sola. La foto va ser feta als “Champs Elysees” a París i mostra el que a la pràctica podria ser l’eslògan de campanya del PPC “Catalunya sí, i España también”
Grapejar la marca Barcelona per vendre " Spanish sangria”
Tal i com publicàvem fa un dies en un article sobre l’escanyament dels pagesos i el desprestigi de la marca cava per part dels senyors del raïm, el drama del sector és que el cava ha esdevingut un producte que de català en té poc i de qualitat menys i la marca està desprestigiada a nivell mundial. Aquells petits productors que venen al món producte ben elaborat han de lluitar per defensar-se davant una marca que, segons explicava en un article al diari ARA Xavier Roig,enginyer, empresari i assagista català, “s’ha fet un nom internacional: el de vi gasificat barat, molt adient per elaborar " Spanish sangria”. D’aquí els petits productors s’irritn davant les manifestacions de Bonet d’ahir reclamant que la internacionalització ha de ser "de qualitat, és a dir, a través de marques líders”.
La marca Catalunya incompatible amb la marca “España” de totes totes
Els experts coincideixen en afirmar que la identitat nacional representa un paper clau en el futur econòmic i polític del país i que Catalunya necessita tenir una capital potent i internacionalitzada, i que en aquest sentit, cal reforçar la capitalitat de Barcelona potenciar la llengua i la cultura catalana a la capital de Catalunya i identificar i posicionar a nivell internacional Barcelona com a capital econòmica, del coneixement, del talent i de l’emprenedoria, tot això, de la mà d’Espanya és impossible.