

#2 La Maria Lapiedra no hi és,però t'hi pots posar tu,total ja hi estàs acostumat.Salutacions a la "Quarta PPorka".
Declaracions d'en Lapuerta:
"Al loro! Que al Luz de Gas no estamos tan mal hombre!
Quant cobres per un complert xata?
Hip hip!
On és MAria Lapiedra??"
#1 Totalment d'acord. Deixem treballar i traballem. Es molt fàcil criticar desde casa sense fer res del Pais. Jo confio plenament en que ERC farà el millor pel Pais. Hem recuperat el lloc del any 2006 ara només falta demostrar per poguer sumar.
#2 No sé si ÑES o no ÑES, o si jajajajafumant puros i fumant puros. Sé que corre molt de CRETÍ pel món, com tu, comprendrás.
#3 Tu dius que caldrà que fassin això o allò. Jo prefereixo deixar que els especialistes de les cúpules decideixin sense la meva opinió, perquè el tema és molt més complexe del que les nostres simplificacions poden fer cabre en comentaris de pocs paràgrafs. En gairebé TOT el que dius, tens moltíssima raó i jo també faig meves bona part de les teves pa... Llegir més
Desprès de les eleccions del dia 25, tant ciu com erc hauran de fer l'esforç, tindre la generositat de fer un programa comú de mini'ns per tal de que el proces que vol la majoria de catalans es dugui a terme, hi ha molta il.lusio dipositada tant en ciu com en erc per poder decidir el nostre futur, ciu haurà d'atendre les demandes de erc i erc haurà de compartir la responsabilitat de governabilitat del país.
No podem fer ni un pas enrere, ara mes que mai tenim la forca per aconseguir el qu... Llegir més
Laporta no ñes aquell va en iots fumant puros, bebent xampany farncès i fumant puros?
No és aquell que anava borratxo al "LUc de Gas"?
Aquest home és un dels "totems" del feixismes barretinaire?
Jajajajajajaja!!!
I la Maria Lapiedra que hi diu?
Jajajajajajaja!!1
No diré que tan li fa, però tant amb ERC al govern com a l'oposició, l'idependentisme té la partida guanyada, sempre i quan la comunitat internacional obligui a l'estat espanyol a respectar les regles del joc democràtic.
No em preocupa saber què decidirà la "cúpula" d'ERC, perquè sé perfectament que ells, en possessió d'una millor informació que la que disposo jo, prendran les decisions més òptimes de cara a la nostra independència. Els trameto tota la meva confiaça i no permet... Llegir més
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
Joan Lladonet Conseqüències electorals: pujada dels menjadors escolars a Madrid i mort de més de 60 projectes de llei |
|
Ramon Boixet Hi arribarem ! |