Rajoy, Pastor i el “Borbó” visiten “la colònia”
Rajoy, Pastor i el príncep Felip vindran a Girona per inaugurar l’alta velocitat que arriba 20 anys tard i en condicions lamentables
Sembla un insult als catalans que els “tres reis” representatius d’un estat que no atura el seu espoli a Catalunya vinguin a Girona a inaugurar un tren d’alta velocitat que arriba un munt d’anys tard i amb les obres sense acabar, i a més exigeixin ser rebuts com a veritables herois, quant resulta que venen a Catalunya a fer-se una foto que no els hi toca. Recordem que s’inaugura el TAV 20 anys més tard, sense l’estació acabada, sense soterrar el tren convencional i amb una manca d’inversions total en tren convencional i carreteres. Sembla un insult a la intel·ligència que vinguin a un territori on paguem amb vides humanes els seus constants incompliments.
Els “Reis” arriben tard a GironaVenir a inaugurar l’alta velocitat tenim com tenim les infraestructures bàsiques és un insult a les comarques de Girona i a tots els catalans, no tant sols pel retard, sinó per la manca de valentia per afrontar el drama de la #VergonyaN2, els seus costos humans i socials haurien de fer caure la cara de vergonya a les autoritats espanyoles.
Alta velocitat per tapar les infraestructures de la vergonya
Els anuncis de l’arribada de l’alta velocitat a les comarques Gironines sembla una veritable campanya per amagar la manca d’inversió que l’Estat ha fet a Girona, tenim alta velocitat però no N-II desdoblada, podem anar en 30 minuts de Girona a Barcelona –per més de 15 euros-, però quasi ens juguem la vida per anar de Tordera a Girona per carretera, això sí la propera setmana els “reis” venen a Girona amb voluntat de ser herois, tant sols poden ser rebuts com el que són, espoliadors dels nostres recursos.
Bitllets d’alta velocitat a preu reduït per comprar imatge
Surt més econòmic anar amb alta velocitat que no pas en trens de rodalia vells i sense condicions, més econòmic i molt més ràpid, són preus d’atracció pels primers mesos? Són preus per comprar simpaties? Tot plegat un escàndol més d’Espanya, som rics en alta velocitat i pobres en temes socials.
Com pot ser que la carretera més transitada de l’Estat estigui encara sense desdoblar?
Una munió de despropòsits per part de Ministeri de Foment més el silenci en el seu dia del conseller Nadal han abocat la carretera de la vergonya i la mort a una situació lamentable i el més greu encara, sense data per acabar el desdoblament.
Un conveni obliga al Ministeri a pagar milions d’euros a ABERTIS pel descens de trànsit a l’autopista, més de 2.000 milions d’euros
Aquesta es la clau de tot plegat, desdoblar la N-II encareix encara més el conveni, o és denuncia l’escandalós conveni o no tindrem desdoblament.