![doble fletxa](/img/icones/fletxa_blava.png)
Sánchez Camacho insta als 13 diputats d’UDC a fer-se trànsfugues
El PP vol guanyar amb males arts el que les urnes li han negat. No en té prou amb els incompliments econòmics, ni amb els atacs a la llengua que ara ataca la democràcia
La presidenta del Partit Popular de Catalunya, Alícia Sánchez-Camacho, ha emplaçat els 13 diputats d'UDC que es desmarquin de la "declaració independentista" que es votarà en els pròxims dies i votin de manera diferent als de CDC. "Els catalans es mereixen serietat i honestedat i si no ho fa es demostrarà que és còmplice de la deriva independentista de Mas", ha afirmat Sánchez-Camacho en la roda de premsa posterior a l'executiva del seu partit. La presidenta popular ha manifestat que el PPC es vol erigir com "el nou referent del catalanisme moderat i integrador" davant el que ha definit "la radicalitat de CiU". Camacho vol guanyar amb males arts el que les urnes li han negat.
Comparteix
TweetEtiquetes
En aquest sentit, diu que el seu partit vol ser una alternativa de govern creïble "per presentar solucions als problemes que realment preocupen als catalans". "Mentre el nou triparit buscarà excuses per a la confrontació, nosaltres volem restablir ponts, millorar el diàleg i treballar des de la col·laboració entre administracions i la lleialtat institucional", ha afegit.
Camacho calla davant els incompliments de Madrid
Un PPC residual ataca els fonaments de la democràcia
Notícies relacionades
- Rajoy, desesperat per rebentar el pacte CiU- ERC 18.12.2012.
- #13UDC trairan Catalunya? 02.12.2012.