Duran s’enroca i dispara contra el procés sobiranista
Acudeix a un mitjà amic i concedeix la primera entrevista a Josep Cuní on Marius Carol recorda que “Duran és l’home pont amb Espanya” i reclama prudència.
Duran i Lleida se sent sol, se sent víctima d’una cacera i dolgut amb els mitjans espanyols que l’han atacat i demanen la seva dimissió sense tenir en compte el que ha dit el mateix Marius Carol en referència a Duran: que és l’home que encara pot evitar la deriva sobiranista de Mas. L’entrevista ha estat un dur atac contra tots, ha llençat trets a tort i a dret sense ni tant sols apuntar, des del PP, passant per TV3, per la mateixa CDC i a ERC en un intent de recuperar la seva imatge i poder estar fort en la seva creuada per retornar a la negociació de mínims amb Espanya, ell se sent la persona indicada i no entenc com el PP i els mitjans de l’odi l’han atacat tant.
Comparteix
TweetEtiquetes
Tinc la consciència molt tranquil·la, “hi ha ganes de cacera”, “han tret l’escopeta per disparar” o “no vull ser cornut i pagar el veure” ha set la seva defensa abans de passar a l’atac contra el portaveu del PPC Enric Millo, que segons Duran “sap moltes més coses que jo del cas Pallerols” i ha explicat que va vetar a Millor per a les llistes al Parlament arrel de la seva implicació en el cas Pallerols, que en poques hores va fer el salt al PP de Piqué, tot per la cadira. També ha acusat TV3 d’esbiaixar la informació i ha retret al Conseller Vila i al seu company d’escó Pere Macies les seves declaracions en relació a que Duran ha de donar explicacions com més aviat millor.
Duran contra la declaració de sobirania al Parlament
Instat per Josep Cuní, des de Xile, Duran i Lleida no ha tingut cap dubte a l’hora de carregar contra el document de treball acordat per CiU i ERC sobre la declaració de sobirania de Catalunya, hi ha etzibat que: “No hi estic d’acord amb les esmenes d’ERC.” A Duran li pot més salvar-se ell que el país i amb l’ajuda de la cadena amiga, del grup amic, intenta recuperar la seva posició de sortida, ser la persona pont per rebentar l’acord entre Mas i Junqueras.