

No és cert. Les pintades nazis són del novembre passat i l'ajuntament no s'ha molestat ni en esborrar-les.
Les d'ara es van fer diumenge passat i són d'uns brètols.
I la nota de premsa que us ha enviat l'ajuntament, per tant, no és certa però tampoc heu contrastat res.
Mireu el foro de Calafell si teniu dubtes.
Aneu amb compte
http://segurdecalafell.blogspot.com.es/2013/01/no-han-hecho-pintadas-nazis-en-la-ermita.html
#1 No t'amoïnis així es fa, hi ha molta gent que treballa per catalunya (fora de Catalunya), potser més que a Catalunya comparativament amb la gent que hi viu.
A mi em meravella veure que hi ha tan nazi per les nostres contrades o estan treballant tant que es moriran de tanta feina que se'ls gira i als que els paguen potser la mort de la seva economia.
Si aquesta colla d'ACOMPLEXATS que són els imperialistes castellans haguessin deixat MANAR INCONDICIONALMENT ELS CATALANS, governant a la catalana, avui tant el andalusos com els asturians, gallegs, extremenys i fins i tot ells mateixos, els castellans, tindrien un país modern i dinàmic, amb una tercera part de l'atur i sense retallades de sanitat o ensenyament.
Però els enormes TRAUMES i complexos dels imperialistes castellans, que els han empès a voler semblar importants, ficar-se en gu... Llegir més
http://www.youtube.com/watch?v=fZijN8EijuI
Denunciant la guerra silenciosa que espanya està duent a terme contra Catalunya i la resta dels Països no Castellans que ocupa l'estat depredador i pan-castellanista.
Denouncing the silent war that Spain is waging against Catalonia
INTERNACIONALITZAM Sa nostra lluita!
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
Joan Lladonet La dreta com més a la dreta és terrorífica, l’esquerra no existeix |