El Banc de Sabadell entra en política
Després que el president del Banc de Sabadell es mostrés contrari al ''xoc de trens'' entre Catalunya i Espanya, ara el banc engega una campanya en el mateix sentit
El president del Sabadell va obrir la veda la setmana passada després de l’aprovació de la declaració de sobirania al Parlament, donant suport al posicionament de la patronal Foment del Treball que ara proposa reformar la constitució per donar cabuda al pacte fiscal. Després de la campanya milionària del Banc de Sabadell entorn al “Seny” amb cares conegudes i amb paraules inconnexes per advertir dels mals d’una Catalunya independent de forma subliminal, ara toca refermar els llaços amb Espanya, i per a la ocasió han triat la periodista Júlia Otero, que s’ha posicionat obertament per mantenir els lligams amb Espanya.
Vendre el Compte Expansió i de passada Catalunya és Espanya En un article a El Periódico a finals de setembre de 2012 Otero deixava clar que “Enmig de la guerra de banderes, perplexos i en silenci per rebre el menys possible, estan infinitat d'individus sense més pàtria que la gent que vol i sense altre desig que viure dignament”. Sembla que aquesta sigui l’essència que vol transmetre la campanya, mentre hi ha multinacionals que fan campanyes diferenciades per Catalunya, el Banc de Sabadell aposta remar contra corrent i sota el paraigües de les coses universals ven comptes i idees.
Donem l’esquena a Catalunya, però “Si estàs pensant canviar, prova el nostre Compte Expansió”
La nova campanya de publicitat del Banc Sabadell començarà aquest febrer amb la participació dels exfutbolistes Luis Figo i Luis Enrique, que van protagonitzar intenses polèmiques quan el seu dia van decidir signar un contracte que els lligava amb el principal adversari esportiu. A més de Figo i de Luis Enrique, Otero entrevistarà l’exministra Cristina Garmendia, l'humorista Carlos Latre i el director de cinema José Antonio Bayona, tots personatges molt nostrats. La campanya la realitzarà l'agència SCPF, que ja va desenvolupar la protagoitzada per Pep Guardiola i les campanyes 'Converses sobre el futur', 'Relacions' i 'Valors'.