
El Banc de Sabadell surt en defensa de la marca “Espanya”
Patrocina una conferència en favor de la marca amb el ministre Margallo i l’entrenador de la selecció espanyola Vicente del Bosque a Madrid
En uns moments de pèrdua total d’imatge per part d’Espanya per la corrupció, per amagar les veritables dades econòmiques del país, el Banc de Sabadell ha sortit en defensa de la marca “Espanya” amb el patrocini d’una conferència pública amb el ministre espanyol d’exteriors García Margallo acompanyat d’un dels homes que surt més ben parat com és el seleccionador espanyol de futbol, Vicente del Bosque. L’acte amb el títol “Marca Espanya, valor a l’alça? és un intent per millorar la marca que en els darrers mesos i anys ha caigut en picat, d’aquesta manera el Banc de Sabadell guanya també quota d’espanyolitat i lliga amb l’actual campanya publicitària amb diferents “personalitats espanyoles” per vendre que millor una Catalunya unida a Espanya que no separada.
Vendre el Compte Expansió i de passada Catalunya és EspanyaDesprés de la campanya milionària del Banc de Sabadell entorn al “Seny” amb cares conegudes i amb paraules inconnexes per advertir dels mals d’una Catalunya independent de forma subliminal, ara toca refermar els llaços amb Espanya, i per a la ocasió han triat la periodista Júlia Otero, que s’ha posicionat obertament per mantenir els lligams amb Espanya.En un article a El Periódico a finals de setembre de 2012 Otero deixava clar que “Enmig de la guerra de banderes, perplexos i en silenci per rebre el menys possible, estan infinitat d'individus sense més pàtria que la gent que vol i sense altre desig que viure dignament”. Sembla que aquesta sigui l’essència que vol transmetre la campanya, mentre hi ha multinacionals que fan campanyes diferenciades per Catalunya, el Banc de Sabadell aposta remar contra corrent i sota el paraigües de les coses universals ven comptes i idees.