UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.151' ) WHERE id_article = 28218 Mas suma la primera victòria davant Montilla ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 08:14 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Cultura doble fletxa

Mas suma la primera victòria davant Montilla

Per Sant Jordi, 'La màscara del Rei Artur' derrota clarament 'Descobrint Montilla. El somni català del president de la Generalitat'

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Artur Mas ja ha guanyat el primer round d'aquest any electoral a José Montilla. O, si més no, qui ha guanyat el round ha estat la polemista Pilar Rahola amb el seu La màscara del Rei Artur (La Magrana), que ahir, durant la Diada de Sant Jordi, va superar clarament en vendes a Gabriel Pernau, autor de Descobrint Montilla. El somni català del president de la Generalitat (La Magrana i RBA). El llibre sobre Artur Mas va ser el segon més venut en l'àmbit de no-ficció, segons el Gremi de Llibreters, mentre que el llibre sobre Montilla no apareix en cap rànquing.
pilar rahola, artur mas
Comparteix
   

La novel·la Se sabrà tot de Xavier Bosch en ficció i El viatge al poder de la ment d'Eduard Punset, en no-ficció van ser els llibres més venuts per Sant Jordi. Segons el gremi, a més de l'obra de Xavier Bosch, en la categoria de ficció Maletes perdudes de Jordi Puntí va ser el segon llibre més venut i El Boulevard dels francesos de Ferran Torrent, el tercer.

Pel que fa a no-ficció, La màscara del rei Artur va ser el segon més venut i El viatge d'anada i tornada, de Gerard Piqué, el tercer.

En la categoria de libres mediàtics, va triomfar El Crackòvia de les 6 copes, de l'editorial Columna; Sigo diciendo, d'Andreu Buenafuente (Planeta) i Paraula de Pep, de diversos autors (Ara llibres).

El Gremi de Llibreters va destacar que en el Sant Jordi d'enguany els títols més venuts van estar més repartits que l'any passat, quan els llibres d'Stieg Larsson van capitalitzar les vendes. A tot Catalunya, es van instal·lar unes 400 parades de llibreries agremiades, que hauran facturat 20 milions d'euros, un 7,6% de la facturació anual del sector.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
Pere fletxa Calella
24 d'abril de 2010, 22.08 h

#5 Es fa difícil que algú com tu estigués al PI i ara torni a ser un defensor a ultrança de l'ERC menys independentista de la història. La demagògia i la manipulació són fàcils des d'una web. O bé menteixes, o bé ets els tio més incoherent del país.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
24 d'abril de 2010, 13.35 h

S'han venut mes llibres de "La màscara del Rei Artur" que no pas "'Descobrint Montilla. El somni català del president de la Generalitat". Doncs vinga, tots contents!

Visca la Constitució catalana!
Visca la llibertat!
Visca Catalunya quart estat!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
MARIA M. fletxa Barcelona
24 d'abril de 2010, 12.32 h

EXPULSAR de tot arreu de la nació catalana als UNIONISTES de SOCIOVERGÈNCIA (PSC i CiU) es ja avui dia, una necessitat VITAL per la SUPERVIVÈNCIA NACIONAL DE CATALUNYA..! Fem.ho possible...encara hi som a temps companys i companyes. EXPULSEM.LOS de tot ARREU.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Quim. fletxa PPCC.
24 d'abril de 2010, 12.07 h

#2
Mira ciutadana, el llibre no me´l penso comprar perquè precisament a la rahola fa anys que la coneixo i he seguit la seva trajectòria i he llegit molts articles, jo vaig ser al Pi i t´asseguro que tant la rahola com el colom em van caure als peus per moltes raons, només et diré un exemple tant l´un com l´altre no mouen un dit per Catalunya si no hi ha diners per endavant, si t´ho vols creure t´ho creus i si no tu mateixa. En quan al mas et recordo que només dos dies abans d´anar... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
´jordibcn fletxa Barcelona
24 d'abril de 2010, 11.52 h

Ciutada. El llibre explica com va anar l´entrevista Zapatero- Mas amb el Duran en off-side? I si algú em pot treure de dubtes, no va dir el Mas que la seva primera opcció erà pactar amb el PSC? i quan s´entrevistava amb el Carod, ja sabia que el PSC no faria cas del pacte Zapatero- Mas? I per cert com són els periodistes s´asabenten de tot i no fan cas de la privacitat, a tu et va passar amb l´esmorzar amb el Laporta el 2006 havia de ser prendre un cafè un suc i unes pastes amb un amic... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
24 d'abril de 2010, 09.49 h

¿Qué vol dir la "polemista" Pilar Rahola? Per quin motiu no diuen obertament "la periodista"? O es que els articles a la Vangurdia els fa per tocar els nassos? A vegades hi ha informacions que són pura ideologia. Molt malament
I sobre el llibre, l´estic llegint i no el puc deixar. Dels millors de política que he llegit en anys.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
ciutadana fletxa Barcelonès
24 d'abril de 2010, 09.33 h

Quim,abans de desqualificar el llibre, llegix i despues opina, no m'estranya que no els interessava que sortís aquest llibre, un dels paràgrafs interessants diu:
La mentida d’en Carod, al segon tripartit: La primera vegada ens van humiliar.Van voler humiliar-nos públicamente, amb tota la mala intenció.Però la segona vegada ja no mènredaven, tot i que van intentar-ho. De fet, en Carod va demanar, a traves d’en Niobò, una entrevista privada, teòricamente secreta. Però als cinc minuts ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Quim. fletxa PPCC.
24 d'abril de 2010, 06.18 h

La mascara del reietó de casa seva del mas ja la saben, anar de nacionalista català quan en realitat només és un regionalista vividor igual com la radiola que viu del conte i no fot ni brot i encara hi ha babaus que es compren el llibre, n´hi ha per llogar-hi cadires. Déu els cria i ells s´ajunten.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.