
ERC vol saber si el joc brut d’Espanya també el paguem els catalans
Els republicans volen garanties que el CNI no intervingui en les decisions del Parlament i actui contra la voluntat del poble de Catalunya expressada a les urnes
El portaveu d'ERC al Congrés, Alfred Bosch, ha presentat aquest dijous una moció en què reclama al govern espanyol que investigui i presenti un informe al Congrés sobre la guerra bruta de l’Estat espanyol contra el procés sobiranista. Bosch ha explicat que és incomprensible veure tots els informes publicats a la premsa espanyola, com ara els dels presumptes comptes a Suïssa de la família Pujol i Artur Mas, i que el govern del PP digui que no en sap res i els mitjans ho atribueixin a fonts policials. "Volem saber la veritat, perquè si hi ha guerra bruta volem saber qui va donar les ordres i si hi ha una operació contra l'independentisme pagada amb els nostres diners", ha dit Bosch.
ERC reclamarà a Estrasburg la seva exclusió a la comissió de secrets del CongrésBosch també ha anunciat que ERC presentaran un recurs davant el Tribunal de Drets Humans d'Estrasburg per l'exclusió reiterada d’ERC de la comissió de secrets oficials del Congrés, "Anem a Europa perquè no admetem el dèficit democràtic espanyol. Hem esgotat la via espanyola, aquí no ens emparen", ha dit Bosch.
Notícies relacionades
- ERC, objectiu preferent del CNI des de 2004 15.04.2013.
- El CNI espia la JNC i les JERC, #Espanyajocbrut 12.04.2013.
- El Govern demana explicacions al CNI i al Ministeri de l'Interior sobre el joc brut contra el procés català 09.04.2013.
- Impedir una Catalunya independent #Espanyajocbrut 09.04.2013.
- "Interviú" confirma el joc brut d’Espanya contra Catalunya 08.04.2013.