directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 29 de març de 2024 05:49 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Esports doble fletxa

Moritz i Munich, el Barça a la final de Wembley

La marca de cerveses regala 200 parells de “Munich” Les dues marques s’alien per oferir als seus fans un punt d’emoció, en aquest cas, al proper partit de Champions on res és impossible

Comentaris 3  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Per poder accedir al premi els assistents han d’assistir a veure el partit a la Fàbrica Moritz Barcelona l’1 de maig (Ronda Sant Antoni, 41). Com a al·licient per animar al Barcelona en la darrera oportunitat per passar a la final, Moritz oferirà el partit dimecres dia 1 a les 20.45 a la Sala 39 de la Fàbrica Moritz Barcelona (amb capacitat fins a 300 persones) i pantalla gegant. A més, gràcies a Munich, els 200 primers que s’inscriguin al canal de Facebook de Moritz i arribin abans de les 20.45 a veure el partit el mateix dia 1, podran lluir el model Goal de Munich by Moritz, si el Barcelona passa a la final, guanyant per golejada al Bayern.

Comparteix
   


Etiquetes
El Barça serà a Wembley i el Madrid no

El model Goal de Munich by Moritz, es va dissenyar l’any 2007, una edició limitada que fusiona el disseny i els valors de les dues marques barcelonines. Només cal inscriure’s, assistir a la Fàbrica Moritz el dia 1 abans de les 20.45 i animar al Barcelona per a què passi a la final. Amb tot això, les Munich són gratis pels 200 primers.

L'any 2008 el directe!cat ho va explicar

Dues companyies catalanes compromeses, que aposten per la qualitat dels seus productes: Moritz i Munich. De les ganes de tirar endavant algun projecte en comú neixen les Munich by Moritz o Moritz by Munich, aquesta reinterpretació de la típica Munich amb un disseny que homenatja la cervesera barcelonina.

D'aquest model especial se n'han fet només 500 exemplars, que poden trobar-se a diverses sabateries de Barcelona, tal com indica el web del projecte. La col·laboració va presentar-se al passat Bread & Butter, i demostra que les empreses catalanes d'èxit també tenen dret a jugar una estona i conrear el valor afegit, uns atributs perfectes per a la vamba cervesera més catalana de totes.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#3
Pepo fletxa Terrassa
28 d'abril de 2013, 18.18 h

Això que diré ara, fa només 4 anys era impossible de dir.
Tenim absolutament a l´abast la Independència i absolutament perduda la Champions d´aquest any.
És així amicsi amigues. Què no és bò? Què no canviarieu una cosa per l´altra?


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
28 d'abril de 2013, 09.29 h

Es diu 'res NO és impossible'


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Pep fletxa Girona
27 d'abril de 2013, 12.23 h

Jo també hi vull participar, per quant Moritz a Girona


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat






















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

#xocdetrens fletxa






giny

giny

BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
S’avalua bé? Qui sap avaluar?

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.