
Ciutadans, l’esquizofrènia permanent
La cúpula de C’s dol i vol, anuncia el boicot a la consulta mentre treballa en una campanya permanent pel no, provinciana i resclosida que ratlla el ridícul
L'estratègia de C's és clara, com que saben que el referèndum el tenen perdut volen que l’abstenció sigui alta per qüestionar els resultats, però el cos els demana fer campanya permanent pel no, encara que no tinguin arguments més enllà dels purament sentimentals i que sovint culminin amb un estrepitós ridícul o, el que és pitjor, tinguin l'efecte contrari i fabriquin més independentistes. Bona mostra del que diem són les piulades provincianes d’en Rivera, les barroeres d’en Jordi Cañas –ell sempre la té més llarga-, o les mentides intencionades de la seva tertuliana a Rac1, Esperanza García -ara del PPC-. Tot abans d’afrontar un acte de radicalitat democràtica com és la consulta.
En un món global Rivera vol condemnar les empreses catalanes al mercat murcià.Avui mateix Rivera feia gala del seu provincianisme espanyol resclosit quan just abans de començar la roda de premsa de Mas piulava:”Diu Artur Mas que el mercat espanyol és “petit” per Catalunya. Les empreses catalanes venen + Murcia que a tots els EUA #Masgameover. Sembla que a cada piulada Rivera ens digui que no volen la independència perquè els beneficis que comportaria els deixaria amb el més absolut dels ridículs.
Jordi Cañas, un humorista frustrat
.
Les ocurrències del portaveu de Ciutadans parlen per si soles, “Artur Mas prefiere hacerlo sin #DUI”, piulava avui Cañas després d’haver fet treballar en excés la neurona cercant les #PelículasdeMas: Espías sin identidad, El viaje a ninguna parte, El último patriota, Más allá de la ley, tot fent punts per presidir el club “vente pa España Pepe”.
Esperanza García enganxada mentint en directe amb tota la cara dura
Esperanza García s’ha especialitzat en demagògia d’alt estanding. Divendres passat durant la tertúlia de Rac1, mentre defensava les bonances de la llei Wert, va ensenyar l’estratègia quan, sense immutar-se, va afirmar que Catalunya juntament amb Andalusia tenia l’índex de fracàs escolar més gran de l’estat espanyol. Davant la discrepància dels tertulians i amb l’evidència en contra de les dades que Basté es va afanyar a buscar, va fer un embolica que fa fort i va dir que ella parlava de l’informe PISA. Segons abans d’acabar el programa reclamava a Basté que no tingués l’informe per demostrar el que ella deia, i aquest en l’últim segon va poder dir que l’informe, que els seus escarrassats ajudant van haver de buscar, no li donava tampoc la raó. Però la intoxicació va quedar allà.