Demolidora campanya internacional contra la “Marca España” feta per espanyols
Vols invertir en un país on el govern no respecta la protecció del sistema legal? és la campanya de la industria fotovoltaica espanyola dirigida als mitjans internacionals
L’”Asociación Nacional de Productores de Energía Fotovoltaica” (ANPIER) llençarà una campanya per denunciar la inseguretat jurídica de les empreses fotovoltaiques a Espanya i per deixar en evidència el Govern espanyol que utilitza el sector per vendre imatge de país capdavanter en tecnologia al món, mentre planeja una reforma que les escanyarà irremediablement. La veritable cara de la “Marca Espanya”, és que hi ha 55.000 inversors afectats pels canvis regulatoris del Govern del PP que posen en risc la continuïtat de la indústria fotovoltaica, i que ha generat molt malestar en els inversors de dins i fora de l'estat espanyol.
Malgrat Margallo, Espanya és dolor, i la "marca españa" perd el prestigiLa campanya mostra la imatge d’un camp solar aixafat per la S d’”SPAIN” que en caure deixa PAIN - dolor en anglès- .Aquesta nova campanya de la indústria fotovoltaica se suma al creixent desprestigi de la “marca españa” i a la malmesa reputació d’Espanya al món, de la que mitjans com The Economist, Financial Times, Washington Post, CNN, The Boston Globe o The Guardian s'han fet ressò. Els despropòsits de la corona, les actuacions i decisions polítiques i institucionals més aviat galdoses del Govern espanyol, desgasten un dels pilars del prestigi d'Espanya; la seva marca. Segons l’estudi sobre la reputació d'Espanya al món 2011, elaborat pel Reputation Institute, la qualitat institucional és una de les debilitats d’Espanya.
Notícies relacionades
- La “Marca España” punxa a Europa 05.06.2013.
- La marca Espanya fa perdre clients a les exportacions catalanes 11.04.2012.
- La corona rebenta la marca Espanya 15.04.2012.