El PP gironí se’n fot de les víctimes de la #vergonyaN2
La diputada Concepció Veray falseja les xifres previstes a invertir al desdoblament de la N-II i afirma que s’ha acabat la maledicció d’aquesta carretera
El PP ha elevat a 56,75 MEUR la inversió prevista per l'Estat a Girona el 2014. A la inversió destinada al territori, els populars hi afegeixen dues partides més, que deriven dels convenis signats per l'executiu estatal. El primer, el de Rodalies, suposarà 11,8 MEUR d'inversió a la demarcació. El segon, el que el govern espanyol va rubricar amb la concessionària d'autopistes Abertis, comportarà que l'any vinent l'Estat pagui 2,5 MEUR d'obres que fan referència a l'AP-7. La diputada Concepció Veray ha assegurat que el projecte dels PGE permet acabar amb la "maledicció" de l'N-II i ha admès que l'excepcionalitat de taxes a l'aeroport Girona-Costa Brava dependrà, de nou, d'una disposició addicional.
En els darrers anys l’execució pressupostaria a les comarques de Girona no arriba al 50%Concepció Veray amb molts anys a la cadira política ha augmentat les xifres previstes invertir a les comarques de Girona sense cap mena de dada real, tant sols s’ha tret de la màniga suposades partides amagades que no existeixen. Cal recordar que en els darrers anys el grau d’execució pressupostaria a les comarques de Girona no arriba al 50%, la prova clara del perquè no es desdobla la N-II.
Aeroport de Girona, amb taxes més cares
La diputada gironina ha admès que l'excepcionalitat de taxes a l'aeroport Girona-Costa Brava dependrà, de nou, d'una disposició addicional que haurà d'aprovar el Congrés. Concepció Veray ha recordat que aquesta fórmula ja s'ha fet servir amb els PGE per a aquest 2013. "Malgrat això, nosaltres des de Girona seguim treballant amb el Ministeri per intentar arribar a una solució definitiva per a l'aeroport", ha conclòs Veray.
El darrer engany del PP, peatge a l’ombra per desdoblar la N-II, un nou obsequi per a Abertis?
Ho va avançar el conseller Santi Vila i Concepció Veray ho confirma, el desdoblament de la N-II es farà per via dels famosos i ruïnosos peatges a l’ombra. Resulta però, que la N-II no es pot desdoblar sense el “permís” d’Abertis, ja que una nova davallada del transit per l’AP-7 comportaria nous ingressos extres per a la concessionària