TARDÀ, amb un parell de collons.
Aquests fachendes se'ls te de dir pel que son: un FEIXISTES.
Aquesta aprenent de periodista, segur que va estudiar amb una beca del OPUS, i va treure molts bones notes en "mentirología aplicada", dels quals els PPeperos tenen varies càtedres, com ens demostren a diari.
Quina pena de país ePPañol.
REPUBLICA CATALANA, NOU ESTAT DEL MON
#12 Com que no em penso posar al nivell d'un aneuronal com tu, només et dirè (i ho farè en la teva llengua; no per respecte, només per tal que et quedi ben clar) que si la fresca de tu madre está bien, aunque no lo creo, con semejante engendro por hijo
#12 Tens raó,jo de tu portaria ton pare a una residència també.
#13 T'equivoques no és un gorila simplement veuras una mamarratxa grollera i mentidera que no té ni punyera idea del quue es la veritat ni la realitat viu com molts en la mentida constant i permenent i com molt bé li diu el Joan el que està es malalata. Tan de dir mentides se'ls arriba a creura. En fi, gent com ella fan sumar cada dia més independentistes , jo el primer
#8 Espanya, com a nació, no ha existit mai. Ha existit Castella i existeixen els Paiïsos Castellans, però "Espanya" és un estat constituit per l'annexió si us plau, per força, de diversos territoris i nacions. En tal que estat, existeix. Com a nació, és només un producte d'una estructura ideològica que intenta cohesionar i justificar un estat que grinyola per totes les costures: política, judicial, econòmica, cultural, etc.
#12 Este gorila borracho según tu es un gran amigo mio desde que eramos niños y es una buenísima persona,independitemente de que a ti te gusten o no sus ideas políticas. No dice nada bueno de ti que insultes a personas que ni siquiera conoces.
TARDA UN 10!
AQUESTA GENTUSSA S ELS PARA ELS PEUS O DESBARIEGEN COM HEM POGUT VEURE!
QUINA TIPARRACA!
#9
Res de nou. No van estar anys fent-ho des de la COPE? I després prediquen i prediquen... el contrari del que fan. Marxem també ben lluny d'aquesta nefasta influència.
#9 Organismos como el CAC existen en otros países, Francia por ejemplo. Lo que es una vergüenza es que una televisión que es propiedad de la Conferencia Episcopal sea un medio desde el que se difama, calumnia, insulta, se miente y se hace apología del golpismo.
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
Joan Lladonet De traïdors n’hi ha pertot. No tan sols a Espanya, a Veneçuela o als EUA, sinó també a Catalunya |