El partit de Rivera presenta una queixa formal per denunciar el "tracte discriminatori" de Núria de Gispert durant els plens i l’acusen de silenciar les seves opinions
(ACN).- C's ha presentat una queixa formal a la Mesa del Parlament per denunciar el "tracte discriminatori" de la presidenta, Núria de Gispert, durant els debats parlamentaris. En concret, es queixa que De Gispert permetés que Oriol Amorós (ERC) utilitzés un torn de la pregunta al Govern per criticar un comentari previ del diputat de C's, Carlos Carrizosa, que no va tenir dret a replicar. En un comunicat, la portaveu del partit al Parlament, Carina Mejías, ha assegurat que la presidenta busca "silenciar opinions que dissenteixen del discurs únic", i li ha recordat que el reglament disposa que ha de vigilar que la pregunta i la resposta se cenyeixin al tema objecte de la pregunta.
En una pregunta a la consellera d'Ensenyament, Carrizosa va acusar el Govern de "promoure lemes" sobre la immersió "que podria subscriure Franco". En una de posterior, Amorós va aprofitar per replicar que C's estava cometent un "delicte" amb les seves paraules, "insultant la memòria dels assassinats" pel franquisme.
Ja veieu el que pot fer la llei de l'avortament, deixar que neixin persones tarades ( amb perdó d'aquestes persones que poden ser millors que ELLS, segur) com aquets sinistres i esperpèntics personatges de C,s, més representants de malfactors, que d'una part d'un poble a qui deuen el respecte com a gent i titllen de babaus ( per endolcir un mot)
En una Catalunya LLIURE això no deixarem que passi companys, per això cremen cartutxos contra el seu País, els dóna força a españa, on es pr... Llegir més
Ciudadanos de Franco té el mateix futur del delinquent Cañas , o sigui, la presó!!! DEMOCRACIA O LA BANDA TERRORISTA-FRANQUISTA CIUDADANOS DE ESPAÑA GENOCIDA!!! i per cert, el dement de Carreras, té permis d'armes?
I què volen?. Primer que aprenguin a parlar i després que pensin en dir alguna cosa coherent sense mentir, insultar ni ofendre. Si tinguessin un discurs intel·ligent potser es respectaria el seu dret a parlar però, per ara només han posat en evidència la seva vulgaritat i poc nivell. No s'hauria de deixar entrar al Parlament persones de tant baixa categoria. Fins i tot els que hi fan la neteja tenen més nivell.
Dictamen de la Cort Internacional de Justícia de 22 de juliol de 2010:
- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtica d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a diferència d... Llegir més
Part 2:
Se m'havia oblidat de comentar en l'intervenció anterior, que si Ciutadans està trist tots estem malament i angoixats. Sobretot per què no paren de queixar-se. Semblen un nen rebel, que estiguin sempre patelajant, i som nosaltres els que els tenim que aguantar. Per tant demanaria al Parlament dues coses:
- Que a partir d'ara estigui prohibit criticar a Ciutadans. Autoconsiderats guardiants dels drets de les persones, sobretot si son espanyoles. Gasten tanta energia en aquests afers q... Llegir més
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ...
Llegir-ne més
Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà
digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que
el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.