
Carlos Herrera titlla de “cretina” i “menyspreable” Anna Simó
El periodista d'Onda Cero, ràdio propietat de José Manuel Lara, també ha carregat durament contra el president Mas a qui considera un “mediocre” i un “neci”
Carlos Herrera en el seu programa a Onda Cero, ha insultat la portaveu d’ERC, Anna Simó, per haver manifestat que la seva formació no anirà a la capella ardent de l’expresident espanyol, Adolfo Suárez, per “l’exaltació de l'espanyolitat" en aquest actes fúnebres. Herrera l’ha titllat de "cretina amb carnet", i l’ha acusat de ser desagradable expressament per tal que “diguem que són cretins i després puguin dir que els odiem perquè son catalans", i ha qualificar Simó de “tipa perfectament menyspreable". El periodista abans ha carregat durament contra el president Mas perquè al seu entendre Mas hauria utilitzat políticament la figura de Suárez, fet que ha empreat per titllar el president Mas de "neci" i "mediocre".
Provocació a l’enèsima potència"Sempre hi ha algú que fica la pota, i no podia ser un altre que aquest neci polític que és Artur Mas, que arriba al Congrés, trenca aquesta mena de pacte de no utilitzar políticament la figura d'Adolfo Suárez i més amb un discurs bastant mediocre , va venir a comparar-se amb la valentia de Suárez per haver mirat els problemes de cara, que era un retret a Rajoy per no fer-ho segons ell ... Oportunisme, aprofitar el mort, mediocritat política. Suárez va treballar per la concòrdia i per la reconciliació, i tu i treballes per la divisió. A Adolfo Suárez li han posat el nom de l'aeroport de Barajas, a Artur Mas no li posaran ni el d'una parada de taxis " .