Els catalans pagarem els més de 4.000MEUR de les autopistes en fallida
Si seguim formant part d’Espanya ens tocarà pagar els diners tant de la quitança com els que aportarà l’estat per salvar els despropòsits dels governs espanyols de torn en infraestructures
La decisió de la ministra de Foment de rescatar les fallides autopistes amb un cost de més de 4.000 milions d’euros i l’anunci fantasma de no renovar la concessió de l’AP-7 entre Tarragona i Alacant és un escàndol més a sumar als milions d’euros que l’estat espanyol, governi qui governi, ha malbaratat al llarg dels darrers anys, una veritable fortuna pagada en bona part pels més de 16.000 milions d’espoli fiscal que cada any que seguim a Espanya perdem. Si l’any que ve encara seguim formant part d’Espanya pagarem la quitança i la fallida de les autopistes de Madrid, si a l’any 2019 seguim a Espanya pagarem l’alliberament de l’AP-7 de Tarragona a Alacant i si l’any 2021 seguim a Espanya veurem allargar la concessió de l’AP-7 de Barcelona a la Junquera
Si Europa no ho impedeix, els catalans pagarem els més de 4.000 milions d’euros de la fallidaEuropa ha demanat explicacions, però si no ho impedeix l’estat farà una nova malversació dels diners que ens espolia cada any, la part de la quitança als bancs de mes de 2.000 milions els acabarem pagant, són diners que els bancs perdran i que per tant voldran guanyar, són 2.000 milions menys destinats a emprenedors o a la petita i mitjana empresa, la resta diners que pagarem directament si seguim a Espanya.
Si seguim a Espanya, s’allargarà la concessió de l’AP-7 entre Tarragona i la Junquera
Com sempre passa, un cop l’estat ha decidit llençar diners en salvar el desastre de Madrid i ha comunicat que no ampliarà la concessió de l’AP-7 de Tarragona a Alacant, està clar quina serà la manera de recuperar aquests diners; l’ampliació de l’autopista més cara i rendible del món, de Tarragona a la Junquera, si seguim a Espanya seguirem pagant de per vida peatges per circular per autopistes amortitzades una i una altra vegada.