directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 22 de març de 2025 23:28 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Ridícul de Rosell, Reuters es fa ressò del suport de Grífols al “moviment independentista català”

Poc després que Rosell restés importància a les paraules de Grífols de suport al procés i al president Mas, Reuters destacava les declaracions del cap de la major empresa farmacèutica d’Espanya

Comentaris 14  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

Mentre el president de la COE, Joan Rosell, en una entrevista a TV3 ha tret importància al discurs d’aquest dijous de Víctor Grífols donant suport al procés sobiranista i al president Mas, l’agència britànica Reuters destaca avui el suport del president de la major companyia farmacèutica d’Espanya al “moviment independentista català”, el fet denota el nivell de Rosell. L’agència explica que Grífols s’ha convertit en un dels primers empresaris d’una corporació important a donar suport al líder català en relació al referèndum sobre la independència que Catalunya vol portar endavant. L’agència explica també la negativa de Rajoy i com aquest pretén bloquejar la votació prevista pel 9-N.



Comparteix
   


Etiquetes
La notícia de l’agència també explica Catalunya representa una cinquena part de la producció econòmica d'Espanya , i que els partidaris de la independència argumenten que una Catalunya independent és  viable . També explica que, a més de Grifols, Barcelona és la llar d'algunes de les empreses més grans d'Espanya, incloent el seu tercer banc, Caixabank, i d’altres més petits com el Sabadell, a més de l'empresa d'infraestructures Abertis i Gas Natural, i diu que aquestes empreses s’han guardat els seus punts de vista sobre el separatisme temorosos que el seu posicionament pogués causar una reacció en els clients de “l’altra banda”.

En aquest sentit, explica que “el president del Grup Planeta , José Manuel Lara, “ va atiar la fúria dels separatistes catalans l'any passat quan va amenaçar amb traslladar la seu de Barcelona de l'empresa editorial a Sevilla si Catalunya separa d'Espanya”, i afegeix que el fabricant de cava català, Freixenet, diu que alguns catalans han boicotejat els seus productes vitivinícoles perquè el seu president, Josep Lluís Bonet, va parlar en contra de la independència”, però assegura que el mateix Bonet  afirma que l'empresa també s'enfronta a un boicot a la resta d'Espanya només per ser català .


 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#14
Isabel fletxa Bcn
7 d'abril de 2014, 08.47 h

Igonoreu a tots els que insulten i no els voteu ni contesteu. Descolonització mental, començem a contruir el pais nou amb educació i arguments, que no hi capigen els impresentables.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
5 d'abril de 2014, 18.51 h

-de l'empresa més gran. No 'major'


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
5 d'abril de 2014, 16.19 h


#8

SABES PORQUE NO LO HACE.

1.- pORQUE LOS MOROS SE AHOGARON EN mARRUECOS

2. PORQUE NINGUNO DE ELLOS TENIAN EN SUS AUTOPSIAS IMPACTOS DE PELOTAS

3.- PORQUE SE ECHARON AL AGUA CON LA MAREA ALTA Y NO SABIAN NADAR


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Dr. Benway fletxa Terrassa
5 d'abril de 2014, 09.26 h

Rossell només és un espanyol que no protesta quan uns empresaris parlen de treure els tancs al carrer i que s'emprenya perquè un altre (molt més important internacionalment, tot sigui dit) anima al President a consultar al poble. No cal dir res mes ni donar valor a gent que te una tarannà moral tan baix.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
4 d'abril de 2014, 23.43 h

Si que es verdad q el Rosell hace el ridículo , dice q neymar costó 40 mill y ya va por 120 , y que no tenía nada q ocultar y dimite como un cobarde asqueroso


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
4 d'abril de 2014, 19.33 h

http://www.youtube.com/watch?v=lVDOPDAVxN0

INTERNACIONALITZEM la nostra causa i GUANYEM

Expliquem-nos al món i denunciem la guerra bruta i les amenaces de l'Estat espanyol contra el nostre poble.


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Niccolò M. fletxa Firenze
4 d'abril de 2014, 19.07 h



#6 Amnesty International no demana revisar els protocols dels guàrdia civils que maten moros a Melilla: creu que amb un estat espanyol on governi el PP o el PSOE , per molt que diguin NO HI HA RES A FER.


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
4 d'abril de 2014, 17.25 h

http://www.youtube.com/watch?v=LxL04cOxuoU

http://clistenes.files.wordpress.com/2010/04/sacro-imperio-romano-germano1.jpg
http://www.elblogdesociales.com/wp-content/uploads/2010/07/europa1000.jpg


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
4 d'abril de 2014, 17.05 h


MARCA ESPAÑA

Amnistía Internacional pide revisar los protocolos de los Mossos
La organización pide por carta a Espadaler una investigación independiente

http://www.elperiodico.com/es/noticias/sociedad/amnistia-internacional-pide-revisar-los-protocolos-los-mossos-desquadra-3241573


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 27
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
4 d'abril de 2014, 13.17 h

http://www.youtube.com/watch?v=3SbgGMtmSss

Ningú defensa una causa que desconeix Reenvia aquest vídeo a tots els teus contactes i converteix-te en ambaixador!

((*(( FREEDOM FOR CATALONIA ((*((


Valora aquest comentari:   votar positiu 22   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.