
Rahola etziba en directe a Pedro J. Ramírez que és "el conspirador general del regne d’Espanya”
La periodista acusa l’exdirector d’El Mundo de “maldat periodística”, d’usar informació falsa deliberadament per empastifar les eleccions catalanes i destruir Mas. Ramírez nega la major.
RAC 1 ha entrevistat l’exdirector d’El Mundo amb motiu del seu nou llibre i en la prèvia, Pilar Rahola, conscient que Ramírez l’escoltava des de Madrid, ha dit que quan aquest senyor ens ve a explicar que ha publicat un nou llibre "no ve gaire de gust". La periodista ha afirmat que Ramírez “ha fet més de que de conspirador que de periodista” i l’ha acusat de mentir i llençar falsedats amb l’objectiu de destruir un enemic –Artur Mas- perquè suposa una amenaça per la sacrosanta unitat d’Espanya. Rahola li ha etzibat que va empastifar les eleccions catalanes publicant documents falsos i que després encara va fer “el fatxenda” dient que havia aconseguit canviar les eleccions a Catalunya. Duran l’entrevista ha insistit en el caràcter deplorable i infame de l’actuació de Ramírez.
Ramírez aprofita la CUP per intentar demostrar que ell té rigor periodísticL’exdirector d’El Mundo ha negat ser un conspirador, i ha assegurat que no ha publicat cap mentida i per demostrar-ho, ha argumentat que a Catalunya hi ha poc control dels poderosos i ha recordat que la CUP li ha donat la raó en relació als suposats comptes de Mas a Liechtenstein. La periodista que havia reclamat a Ramírez que hauria d’explicar per què ha actuat com ho ha fet i que demani perdó, ha pogut comprovar com aquest ha insistit en empastifar Mas. “Contra Catalunya val tot” li ha etzibat Rahola, que ha explicat que abans del debat l’han advertit que s’encararia amb algú perillós i que és dels que s’hi torna. Ramírez, al seu torn, ha dit que se sent orgullòs de la seva actuació i que no demana perdò, igual que no he demanat perdiò a Rajoy o Gonzàlez.
Sardà el titlla d’obssessiu
Per altra banda, Xavier Sardà, també a la tertúlia, ha assenyalat que l’exdirector d’El Mundo té components patològics i que no té rigor periodístic sinó que és obsessiu, i ha posat com a exemple que després d’una resolució dels tribunals sobre l’atempats de l’11M, Pedro J encara insisteix en la teoria conspirativa i l’autoria d’ETA. “Juga amb els elements damunt de 200 morts”, ha conclòs Sardà.