directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 23 de març de 2025 05:09 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Fernández Díaz amenaça la Catalunya independent amb terrorisme i crim organitzat

El ministre de l’interior supera als seus correligionaris i ens amenaça amb el joc brut de l’estat contra el dret a decidir dels catalans

Comentaris 65  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

Madrid (ACN).- El ministre de l'Interior, Jorge Fernández Díaz, ha assegurat aquest dimarts que la independència comportaria a Catalunya la pèrdua de molts dels seus privilegis a nivell internacional. "Quedaria en un limb polític, jurídic i fora dels tractats de la UE, de l'OTAN i sense el paraigües protector de les agències i dels serveis que garanteixen la seguretat en un món global com el d'avui", ha subratllat Fernández Díaz, tot afegint que en aquest context "seria terreny adobat per al terrorisme i per al crim organitzat en les seves diferents manifestacions".
Fernández Díaz (imatge arxiu)
Fernández Díaz (imatge arxiu)

Comparteix
   


Etiquetes
A manca d’arguments, amenaces de tot un ministre de l’interior

El ministre de l'Interior ha fet aquestes manifestacions en el marc d'un dinar informatiu organitzat pel fòrum ABC on ha considerat que les amenaces cada cop són "més globals i no entenen de fronteres". A tot això, ha volgut matisar que "parlo de Catalunya com podria fer-ho de qualsevol altre territori que es trobés o aspirés a un estatus com el que pretenen aquestes persones per a Catalunya". "No es pot viure sense aquest paraigües protector en un món globalitzat", ha conclòs.  

Espanya no sap com aturar el dret a decidir dels catalans

Malgrat tot, Jorge Fernández Díaz ha considerat que parlar d'una possible Catalunya independent no té "massa lògica" perquè, segons ell, "seguirà sent el que ha estat sempre, Espanya". "No és que pertanyi a Espanya no, és que Catalunya és sòcia fundadora d'Espanya a través de la corona d'Aragó", ha puntualitzat. "Per tant Catalunya ha estat Espanya, és Espanya i seguirà sent Espanya tot i que no agradi a alguns ", ha conclòs.
 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#65
25 de juny de 2014, 17.06 h

http://www.youtube.com/watch?v=aB0t-OGgrrs

Ajudem a internacionalitzar videos en anglès sobre Catalunya com aquests. Que tot el món sàpiga qui som i que volem!

I sobretot denunciem la guerra bruta que l'estat espanyol està duent a terme contra el nostre poble!

FREEDOM FOR CATALONIA


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#64
APAÑAMELAPELA fletxa Rep.Cat.II*II
25 de juny de 2014, 16.50 h

#62

ARAGONESES LA SODOMITA DEL SULTAN

Despues de està parrafada el culo te habra explotado de Pesicola
Axragonesa sodomita todo el mundo sabe incluido Rajoy y Margallo
que la consulta no se puede prohibir, y que se hara,estais cagados
porque la vamos a ganar,y no os salvaran ni las mentiras que cuentas
sobre Obama.

VVVVV-VICTÒRIA-VVVVV


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#63
25 de juny de 2014, 16.03 h

http://www.youtube.com/watch?v=aB0t-OGgrrs

Ajudem a internacionalitzar videos en anglès sobre Catalunya com aquests. Que tot el món sàpiga qui som i que volem!

I sobretot denunciem la guerra bruta que l'estat espanyol està duent a terme contra el nostre poble!

FREEDOM FOR CATALONIA


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#62
En el siglo VII A.C. Cataluña entro en la Historia (Victor Cucurull dixit) .. . antes Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en todos los españoles estamos incluidos todos los catalanes)
25 de juny de 2014, 16.00 h

INMEDIATA Y DEMOLEDORA REACCION DE OBAMA ANTE LA ONU TRAS LA RECEPCION DEL LIBRO ENVIADO POR MASS.

El presidente de los Estados Unidos, Barack Obama, ha respaldado hoy la independencia de Cataluña proclamando que a la sufridísima región española le había llegado ya la hora de librarse del autoritario yugo de Madrid.

En un inesperado discurso ante la Asamblea General de la ONU, el Presidente Obama pidió un inmediato referéndum sobre el futuro de Cataluña para poner fin a los 900 años ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#61
nastiker fletxa tarragona
25 de juny de 2014, 15.17 h

Mare de Déu quin personal... Avui, qualsevol pot ser ministre, a españa i olé.
Quina vergonya em fa que españa sigui el país del costat
Jo voldria independitzar-me, però també físicament, per no haver d'olorar-los.
Hi ha manera de tallar per la frontera i fer-nos una illa Robinson?
FEM-HO FEM-HO


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#60
l'Esteve fletxa Vallès Oriental
25 de juny de 2014, 14.05 h

Sembla que en Fernández Díaz ha agafat el relleu de l'inefable Margallo, donat que el ministre d'afers estrangers està molt ocupat intentant explicar a qui vulgui escoltar-lo (una mica menys que ningú), la plantofada de la casa real anglesa que no ha volgut venir al "guateque" hispà de la coronació del rei Pepet de Bufolandia.
Si ho recordeu, en Margallo es aquell que va profetitzar la sortida de Catalunya de la UE, del mapa d'Europa, del Sistema Mètric Decimal i fins i tot del planeta, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#59
Amb la independència GUANYEM fletxa .................................
25 de juny de 2014, 13.55 h

http://www.youtube.com/watch?v=Orw1mZ_VvJw

De cada euro que els catalans paguem en impostos a l’estat, 42 cèntims se'n van a Espanya i ja no tornen a Catalunya.

Dèficit fiscal: 16.543 milions. Pressupost de la Generalitat (2012) Salut+Educació+Protecció Social = 15.837 milions.

Queda clar on és el problema, oi?


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#58
25 de juny de 2014, 13.46 h

https://twitter.com/Agentsecret086/status/480082073727012865
https://twitter.com/mkserra/status/480049087308648448


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#57
Vallesà de Pro fletxa Vallès Oriental
25 de juny de 2014, 12.34 h

Vaja, ja veig que el Sr. ministre quan ahir va fer com cada mati, llegir-se la Biblia, (no se si sabeu que només en té dos de llibres, la Biblia i la Constitución), anava pel tros que parla de les set plagues d'Egipte, i clar, tot el dia capficat amb el tema. Si li féssim cas, els catalans hauriem de comprar tones de insecticides per si ens venen aquestes plagues de llagostes i demés, perquè totes les desgràcies ens han de caure a sobre pel gros pecat de ser independentistes.
És que no ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#56
25 de juny de 2014, 10.19 h

JA HO HE DIT ALTRES VEGADAS. AQUETS MINISTRE QUE ES TAN CATOLIC I PRACTICANT, ¿ES DEU CONFESSAR CADA DIA, DE TANTES MENTIDES I MANIPULACIONS?
JO TAMBE DEMANARE 6000 E PER UNA ESCOLA PRIVADA, PERQUE ME ENSENYN CATALA, PERQUE A MI NOMES EM VAN ENSENYAR EN CASTELLA I CANTAN EL CARA AL SOL. JA ES VEU OI?


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.