Sánchez-Camacho creu que ara no toca parlar d’estructures d’Estat
La líder dels populars considera ridícul el debat mentre Cospedal evidencia que l’única alternativa és la independència
Barcelona (ACN).- La presidenta del PPC, Alícia Sánchez-Camacho, ha criticat que l’ANC parli d’estructures d’Estat, Camacho considera que “es tracta d’una manera de fer perdre els temps als catalans” i que Catalunya "té molts problemes seriosos com perquè això sigui notícia”. La líder popular, però, obvia que en una Catalunya independent amb veritables estructures d’Estat moltes d’aquestes problemàtiques podrien resoldre’s sense haver d’esperar l’obstacle de la benedicció del govern espanyol.
L'única alternativa és la independència
Sánchez-Camacho ha criticat aquest matí, a la roda de premsa posterior a la reunió de la direcció del PPC, que l'Assemblea parli “d'estructures d'Estat que es pagarien amb els impostos de tots els catalans”. Tot i així, no ha pogut dissimular el populisme del seu retret quan, per altra banda, ha carregat contra el Govern per voler crear una hisenda pròpia amb l’objectiu de començar un camí que millori l’economia catalana, en greu perill en gran part com a conseqüència de l’espoli de l’Estat Espanyol.
Camacho ha titllat de "ridícul" que l'ANC estigui parlant de Forces de Defensa o equipaments navals en cas d'una Catalunya independent, seguint la seva postura de parlar d’una Catalunya independent com un Estat utòpic. Mentrestant, la seva col·lega Maria Dolores de Cospedal considerava fa unes hores que el que no toca és parlar d’una reforma constitucional per solucionar els problemes territorials, tancant una vegada més la porta a qualsevol escletxa d’encaix, diàleg i entesa. Als populars catalans se’ls esgoten els arguments i mentre els seus socis a Madrid segueixen la via de l’immobilisme, la independència esdevé cada vegada una alternativa més necessària i una realitat més pròxima. El PPC haurà de convèncer primer els seus que comencin a moure fitxa si no vol que les Estructures d’Estat passin del debat a la realitat.
Notícies relacionades
- Camacho s’ofereix a Iceta per frenar la consulta 02.07.2014.
- Camacho cada cop més ridícula 25.06.2014.
- Trobada de perdedors 27.06.2014.