L’agència “que va fer guanyar Obama” assessora la campanya @Araeslhora
L’ANC i Òmnium comptarà amb un grup internacional d'assessors per a la macrocampanya “Ara és l’hora” per guanyar el sí a la independència de Catalunya el 9-N
Blue State Digital, l’agència que va obrir la porta de la Casa Blanca a Obama i ha fet guanyar les eleccions a Dilma Rousseff, assessorarà la campanya "Ara és l'hora" que s’ha presentat aquest dijous. Els organitzadors de la campanya han assegurat que aquesta és la campanya més gran de voluntariat i fundraising que s'haurà fet mai a Catalunya i que es necessiten recursos per guanyar. Blue State Digital és una agència experta en activisme online, i la plataforma tecnològica que van dissenyar per a la campanya d’Obama va aconseguir mobilitzar un nombre de voluntaris i votants sense precedents en la història electoral dels EUA.
“@Araeslhora no va de polítics ni líders sinó de catalans units per un país nou”El consultor i estratega polític, Jordi Segarra, que va ser un dels col·laboradors de la campanya de Barack Obama des de l'agència STpolitics, lidera el grup internacional d’assessors de la campanya “Ara és l’hora” pel sí a la independència que vol aconseguir 500.000 nous votants pel sí-sí. En @jordisegarra ha explicat que la campanya no va de polítics ni líders sinó de catalans units per un país nou.