

Obiang, Zapatero, Bono i Moratonos, són la mateixa cosa. RIP PSOE.
QUE BÉ SI TROBEN ELS CORRUPTES MATERIALS I MORALS ENTRE ELS DICTADORS.
QUE BÉ SI TROBEN ELS CORRUPTES MATERIALS I MORALS ENTRE ELS DICTADORS.
Ja m'imagino els tipus de negocis que faran tota aquesta colla amb el dictador. Quin fàstic. Negocis "Marca España"
¿Donde estan escondidos aquellos palurdos que hacian bromas sobre EL INMUNDO y el "falso informe" de la UDEF?
¿Debo sacar a la luz vuestros "graciosos" comentarios para ridiculizaros MAS AUN?
QUE PENA ME DABAIS Y QUE ASCO ME DAIS
#6 Anacleto Flatulencio Aragoneses, no m'extranya que desitgis recordar durant anys la mare del President Mas tots sabem que recordar la teva pròpia mare et resulta MASSA DOLORÓS.
És natural, sobre tot tu, espanyolista alienat, que desitjaries haver nascut de mare verge ,en comptes de mare pu..
http://clistenes.files.wordpress.com/2010/04/sacro-imperio-romano-germano1.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=LxL04cOxuoU
https://www.youtube.com/watch?v=Dfzd1aw7Rlc
Why Catalonia wants to be independent from Spain? Per què Catalunya vol independitzar-se d´espanya? Expliquem-nos al món i Guanyem el suport de l´opinió pública internacional. De nosaltres dep÷en que Catalunya se salvi o desaparegui per sempre com a poble.
SOLS EL POBLE SALVA AL POBLE Sí i Sí
#7
HORTENSIA TRAGANABOS
BYE BYE 5PA1N
11-S'ET VVVVV-VICTORIA-VVVVV
9-NOV INDEPENDENCIA
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
Joan Lladonet Continuen les discriminacions lingüístiques |