
#9N11S2014 Els Estopa a la V
Farts de ser utilitzats per l’unionisme que no ha dubtat en manipular la seva imatge contra el procés, han fet una piulada, “..pues ahora si que vamos”
Els Estopa són abans que tot, demòcrates, i han piulat això com a resposta a una manipulació d’una foto seva amb una samarreta “jo no aniré a la V”; "Ke mierda nos han hecho?? Ke no anirem a dónde??? Jaja, pues ahora sí que vamos! Pa joder!! Jaja... manipulaciones baratas no!" La piulada feta aquesta matinada és la resposta contundent als atacs que reben dels sectors unionistes per tal que es mostrin contraris al procés democràtic.
Comparteix
TweetEtiquetes
Anteriorment els Estopa van ser víctimes d’una manipulació al aparèixer en un vídeo difós pels organitzadors de la trobada fatxenda on convidaven als catalans a participar-hi.
Més motius per anar a la via catalana del #11S2014 la “V” de votar i de guanyar #200000011S2014
Notícies relacionades
- #12Ofatxa derrotats abans de començar 12.10.2013.
- L'energia d'Estopa fa vibrar el Costa Music Festival 21.07.2012.
- #11S2014 Més de 2 milions d’independentistes 12.08.2014.
- La V estarà "a rebentar", si ens espavilem 11.08.2014.