Realment és un video MOLT BO, ple de metàfores i bona filmació, on s'entent perfectament com acabarà la jugada, per altra banda encara no ha passat el 9N i per tant la jugada ha de quedar aquí, PERFECTE!
Amb tantes persones magnífiques per dur a terme el PROCÉS com podem fallar. COMPANYS! A LA RESERCA DE L'ESTAT PERDUT, EL NOSTRE ON TOTS ELS CATALANS HI CABEN, SEMPRE AMB BONA DISPOSICIÓ!
#4 Emilio que no t'enteres, hores d'ara ja hauries de se més espabilat amb la informació que et donen, si no és així, pensa que aquest Diari és pels que volem dir SI-SI a la independència o sigui que com dirien els anglesos "pired boy!"
A veure , es q ningú s' ha donat q el taulell está mal colocat ? a més a més la reina negra també qualsevol q sapigui jugar als scacs sap q una partida així es imposible , vale q es un video comparatiu però pwr això mateix hauria de swr perfecte , només espero q el q ha fet el video només es dediqui a això , fer publicitat , i els bons politics q montint uns bons fonaments perque rajoi no el pugui tirar enrrera .
Perdoneu però algú ho havia de dir .
Visca Catalunya Lliure i indepe... Llegir més
quiero felicitar a las presidentas de l’ANC y Òmnium, Carme Forcadell i Muriel Casals,por su extraordinaria fuerza de voluntad, por su constancia en la lucha por los derechos de los catalanes, y por su impagable abnegación y entrega con la causa catalana. Personas así son las que necesitamos para llevar a buen puerto la lucha emprendida por el Pueblo Catalán, una lucha que tiene múltiples implicaciones y que está sirviendo de espejo para otros muchos pueblos, tanto en el llamado estado... Llegir més
#9 lo que más me gustaba cuando iba a los bares o de paseo, era entrar muy formalito en los locales, pedía algo, y luego , discretamente, al water. Allí echaba un cagajón del carajo de grande, lo ponía todo perdido, o cagalera, y aquello era brutal,ja,ja,...luego salía muy rápido, y me ponía en una mesa, en un rincón, a observar. Cuando entraba otro, echaba de todo por la boca,ja,ja,...diciendo vaya tela,y cosas así,ja,ja,...el local se infectaba de tanta peste que salía del water,j... Llegir més
#3 catalanes, os vamos a derrotar, o mejor aún, ya os habéis derrotado vosotros solos, con vuestra corrupción, con vuestro pujolito de mierda, que os ha jodido el plan, ahora qué coño vais a predicar de honradez, si tenéis a los chorizos en casa, el pujol os ha hecho la puñeta, cabrones,ja,ja,ja,...!!!
#11 Miliu, has de concretar més, reina: quan dius tonto, a quin grau de tonteria et refereixes:
1 - tonto com el teu novio, és a dir un 70% de tonto
2- tonto com els clients de la teva mare allà al prostíbul, és dir un 80% de tontos (perquè mira que és ser tonto anar conscientment a atrapar un herpes genital)
3 - tonto com tu, és a dir el 97% de tonto
Espero la teva respost esclarint aquest important aspecte de la realitat
Gràcies anticipades per la teva amabilitat.
#9 Doncs a mi em sembla que ets molt intel.ligent per haver-te sabut adonar d'aquestes coses, i en canvi em sembla força tonto aquell (
#6 ) que es pensa que dient-te tonto aconsegueix res més que quedar com un pobre ximplet acomplexat.
#6 Sí ya lo se, soy muy tonto (o mejor dicho, lo era), porque durante demasiado tiempo creí que participar conjuntamente con el Estado Español nacido de la democracia de 1978, ayudaría a que ste país denominado España podía resurgir de tanta oscuridad en la que se había sumido durnte el franquismo, pero gracias a Dios, he rectificado y creo que a tiempo. Por lo tanto, ahora me dedico a pasar a pensar y a actuar con el fin de no dejar que desde España, me sigan tomando por tonto.
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
Joan Lladonet Tant se val PP-PSOE com PSOE-PP |