
Els trabucaires de Cardedeu exciten Lara i Marhuenda
El PP incita a la violència i a l’odi contra el catalanisme i assenyala que els trabucaires tenen capacitat de formar un grup violent. La Razón de Lara li dóna cobertura.
El darrer militant de Terra Lliure era nascut a Cardedeu. És la frase antològica del regidor del PP de Cardedeu, Jaime Gelada, que en una entrevista a es ràdio ha donat una visió de la ciutat violenta. Gelada, ha acusat Òmnium de fomentar l’“odi cultural” i ha presentat la Colla de Trabucaires de Cardedeu com un grup de desarrelats militants d’ERC, la CUP, Arran i Òmnium Cultural, amb cognoms d’arrels no catalanes. El regidor del PP ha intentat criminalitzar la colla de Trabucaires del municipi i ha advertit que necessiten permís de la Guardia Civil i que no poden tenir antecedents penals, tot assegurant que alguns d’ell en tenen i són perillosos. La Razón ha entrat en escena amb una portada infame.
Comparteix
TweetAudios relacionats
Etiquetes
Jaume Gelada és un provocador que avui ha volgut fer mal al seu poble, presentant la vila com un nucli de la violència independentista, barrejant que un dels darrers militants de Terra Lliure era de Cardedeu i a partir d’aquí presentant els membre de la Colla de Trabucaires com a elements desarrelats i amb capacitat de formar un nou grup violent. Segons el regidor popular ja tenen les armes i les poden utilitzar.
Atiar la #ViaUlster per atiar l’enfrontament inexistent amb la complicitat de la caverna
La caverna mediàtica aprofita tot el que troba i sinó falseja les coses per atiar un enfrontament inexistent a Catalunya. La #ViaUlster que Ciudadanos ha defensat, es posa en evidència amb la piulada d’aquest partit en referència a l’actuació dels trabucaires: “Condenamos el lamentable acto vivido en #Cardedeu de aquellos que quieren desenterrar lo peor de nuestra historia”
Lara i Marhuenda se sumen a la #ViaUlster
La portada d’avui del diari de José Manuel Lara, dirigit per Paco Marhuenda, faria riure si no fos perquè situa el PP com a víctima d’una violència inexistent a Catalunya per part del sobiranisme. És ridícul que la caverna converteixi una acte de Festa Major amb la tradicional “despertada” trabucaire en una execució simulada del PP i que això pugui ser portada en un diari a l’Europa del S XXI.