directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 18 de maig de 2021 09:43 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Esports doble fletxa

Censuren els crits d’independència del videojoc #FIFA15

L’oficina d’EA Sports a Espanya reclama a la central de la companyia dels EUA que elimini els crits d'independència en el vídeojoc final pel suposat temor a la reacció del mercat espanyol

Comentaris 25  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

La versió “demo” del videojoc de futbol més popular del món, FIFA 15, incorporava els habituals crits d'independència que ressonen habitualment al Camp Nou el minut 17:14, però segons va informar Catalunya Ràdio al programa “Vespre esports”, la oficina de l’empresa Electronic Arts que comercialitza el joc a Espanya, ha fet arribar a la central de la companyia als EUA la preocupació per aquest fet argumentant que no es vol entrar en polèmica ni situar la companyia en el debat sobiranista, però amb la reclamació hi ha entrat de ple. La seu de la companyia encara no ha confirmat si es doblegarà a les demandes de censura de Madrid.  

Comparteix
   


Etiquetes
Els catalans volem cridar “independència, independència” al #FIFA15 hi tenim tot el dret

Cal recordat que el videojoc és molt valorat pels jugadors per l'elevada dosi de realisme que té i els crits d'independència formen part de la realitat i amagar-los és amagar-la. El videojoc s’obrirà a ala venda el proper 26 de setembre.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#25
Nom(bre) fletxa Població(n)
21 de setembre de 2014, 11.14 h


Qué pasa, si me gustan los tios tengo todo el derecho del mundo, so homófobos, que soys unos homófobos, los catalanes. Si tengo un ojete deseable que vuelve locos a llos hombres a ver si no voy a poder presumir, y si me gusta que un tio me coma la polla, a ver quien me lo va a impedir


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
Catala lliure fletxa Catalunya lliure
18 de setembre de 2014, 23.23 h

#23 Vinga va, porta la lupa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Nom(bre) fletxa Població(n)
18 de setembre de 2014, 20.04 h

#22 Cómeme el nabo caraTROLL


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
M.Artell fletxa Els espanyolistes són invasors per genètica visigòtica. Han arruïnat les civilitzacions més avançades d'Amèrica i ens volen arruïnar a nosaltres
18 de setembre de 2014, 19.11 h


#21 Uuuuffff, us demano disculpes, companys CATALANS, per la meva mala llet d'aquest matí, però és que , quan veig la fanfarroneria covarda d'aquests quatre arreplegats, m'entra una mala llet i una gana de trencar cares, que si en aquell moment tingués al davant un d'aquests dròpols, podria fer un disbarat. Ara, quan ja m'ha passat la mala llet, reconec que NO SÓN MANERES, i per això us demano dIsculpes a vosaltres, A ELL NO.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
M.Artell fletxa Els espanyolistes són invasors per genètica visigòtica. Han arruïnat les civilitzacions més avançades d'Amèrica i ens volen arruïnar a nosaltres
18 de setembre de 2014, 07.11 h



#18 Tu molt valenta a darrera de l'ordinador, oi porqueta? Per+o si estiguéssim cara a cara ET CAGARIES A LES CALCES i suplicaries clemència, porqueta. I si ho vols comprovar estic a la teva disposició.

Una precisió: jo MAI no he estat client del bordell rònec i pudent on es prostitueix la teva mare.



Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Catala lliure fletxa Catalunya lliure
18 de setembre de 2014, 00.27 h

#18 treute la butifarra del cul, borratxo


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Spain frets as Catalonia eyes Scotland fletxa ............................
17 de setembre de 2014, 18.44 h

http://www.youtube.com/watch?v=McyyHUboEHs

Important! Internacionalitzem vídeos com aquest que ha fet el The New York Times sobre els que està passant a Catalunya aquests últims mesos, que tot el món sàpiga la guerra bruta de l'estat espanyol que ens nega inclús el dret a votar. Aquesta batalla es juga al món, expliquem-nos al màxim i guanyem suports i aliats per a la nostra causa. Tots i cadascú de nosaltres som... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Nom(bre) fletxa Població(n)
17 de setembre de 2014, 15.19 h

#16 No te entiendo... sácate la butifarra de la boca cuando te dirijas a mi. Caracerdo.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 14
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Nom(bre) fletxa Població(n)
17 de setembre de 2014, 15.18 h

#14 No rebuznes pollino que por más que te empeñes tu cerebro no da para más. Fascista de mierda... ¿quieres votar? yo también.
Voto que te mueras.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 13
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
B.Urleta fletxa Aquesta colla de caspanyols nostàlgics del FRANQUISME, quan no van borratxos no serveixen per res , i quan van mamats tampoc, però al menys desvariegen.
17 de setembre de 2014, 15.06 h







#7 Nom(bre), tant de repetir això de "puta", es veu clarament que enyores la teva infantesa al prostíbul on es venia per quatre duros la teva mare.

Procura dissimular una mica els teus repugnants orígens familiars, nano, creu-me, no exhibeixis tan clarament les teves misèries de FILL DE PUTA SIFILÍTICA. Pot perjudicar la teva ja de per se prou ridícula imatge.


huah huAH HUAH HUUAAH HHUUUAAAHH HHHUUUUAAAAHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!