

#6 Jo tampoc ho sé, però en vaig tenir prou del manifest que van fer en contra de les Consultes. Això és com la metàfora del gos que mossega la mà de l'amo que li dóna menjar, cas que em penso que mai s'ha vist, però a desenes de vegades les traïcions d'aquesta gentussa, cap a la terra que els donà feina perquè sortissin de les coves del Sacromonte. Això no obstant, no treu que hi hagi gent d'aquella que sigui bona gent, que fins i tot s'han integrat, perquè seria tant com pensar qu... Llegir més
Soy el novio de la muerteeeeee....
Arriba Ejpaña penjada d'una canya
si la canya cauuuu
Ejpaña adeu siauuuuuuu
Ja ha explicat Rafael Luna als militars que és homosexual? Ho dic perquè ho podria dir i sabria lo democràtics que són aquesta gentussa.
aquestes notícies son les que mai surten a la Ciuguardia i al Pscriodico...per que serà..?
Algú va declarar les "casas regionales" com a cultura catalana per a subvencionar-les? És una pregunta solament, ja que no ho sé.
Nacionalisme colonialista espanyol en estat pur.
Per vomitar...
Conec a aquest tal Luna i us asseguro que es més justet que un pany de cop.
Ja van preparant el setè de cavalleria, però no tingueu por que aquesta vegada no s'atreviran. Hi ha massa gent de fora que se'ls està mirant. Endavant la Independència i fotem fora d'una vegada aquests invasors Visca Catalunya lliure!
I aquestes cases regionals, no seran per ventura aquelles que la Casa Gran i la Més Gran de la Plaça St. Jaume, subvencionen cada any, després de manifestar-se de paraula i obra contra les consultes independentistes i ara fen palèsa la seva submissió a l'exèrcit i tot el què pugui representar la repressió ???. El què no hi ha dret és que subvencionin aquestes "xarlotades" (en el seu idioma) amb els diners dels catalans. Si no ens unim tots per a declarar unilateralment la independènci... Llegir més
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
Joan Lladonet Ada Colau contra la llengua catalana i contra el dret a l’autodeterminació |
|
Ramon Boixet Hi arribarem ! |